×
×

استاندار گلستان:
۳۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

  • کد نوشته: 1301
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۲
  • ۰
  • همزمان با نخستین روز از هفته دولت ۳۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گرگان با حضور حق‌شناس، استاندار گلستان به طور متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی شد. هادی حق‌شناس در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان با بیان اینکه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی دو هزار و ۳۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در این هفته […]

    ۳۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد
  • تبلیغ هدفمند

    همزمان با نخستین روز از هفته دولت ۳۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گرگان با حضور حق‌شناس، استاندار گلستان به طور متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

    هادی حق‌شناس در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان با بیان اینکه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی دو هزار و ۳۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در این هفته انجام می‌شود اظهار کرد: یک‌هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها انجام شده که بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال دو هزار و ۸۱۸ نفر را فراهم می‌کند.

    وی تعداد پروژه‌های عمرانی افتتاحی و قابل کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال را یکهزار و ۳۶۲ پروژه اعلام کرد و گفت: دولت برای ساخت این پروژه‌ها یکهزار و ۲۵۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

    استاندار افزود: از مجموع پروژه‌های عمرانی یکهزار و ۱۰۱ پروژه با اعتبار ۵۴۸ میلیارد تومان افتتاح و ۲۶۱ پروژه نیز با پیش‌بینی اعتبار ۷۰۳ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

    وی با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی یکهزار و ۱۰ پروژه اقتصادی و اشتغالزا در استان گفت: سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه‌ها ۶۳۴ میلیارد تومان است که ۹۹۴ پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۸۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

    حق‌شناس عنوان کرد: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۶ پروژه اقتصادی و اشتغالزای دیگر با سرمایه‌گذاری ۴۹.۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

    وی با یادآوری افزایش ۱.۳ درصدی نرخ بیکاری در استان گفت: براساس آمارها حدود ۸۰ هزار بیکار در استان داریم که هرسال به تعداد آنان افزوده می‌شود.

    استاندار خاطرنشان کرد: برای ایجاد رونق تولید و افزایش اشتغال با محدودیت منابع دولتی مواجه هستیم و این کار با حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در عرصه تولید امکانپذیر خواهد بود.

    محمد حمیدی، فرماندار گرگان نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۶۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان اظهارداشت: ۶۰۲ میلیارد تومان اعتبار در این پروژه‌های سرمایه‌گذاری شده است که برای ۴۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

    وی افزود: ۳۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در این هفته افتتاح و ۲۵ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *