×
×

استاندار گلستان
انتقادتنداستاندارگلستان از روندکندساخت هتل

  • کد نوشته: 13010
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • ۰
  • استاندار گلستان با انتقاد از روند طولانی ساخت هتل‌ در استان از بانک‌ها و موسسات مالی خواست در تزریق اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ها بیش از گذشته با سرمایه‌گذاران همراهی کنند.
    انتقادتنداستاندارگلستان از روندکندساخت هتل
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با انتقاد از روند طولانی ساخت هتل‌ در استان از بانک‌ها و موسسات مالی خواست در تزریق اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ها بیش از گذشته با سرمایه‌گذاران همراهی کنند.

    هادی حق شناس شامگاه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی گلستان اظهار داشت: تسریع در تکمیل پروژه های اساسی به خصوص پروژه های گردشگری، رونق اقتصادی استان را به همراه دارد.

    وی افزود: گلستان استانی با قابلیت گردشگری زیاد است که فراهم کردن زیرساخت های اقامتی مانند هتل، مسافرخانه و بومگردی ها می تواند ضمن امکان حضور بلند مدت گردشگران، زمینه جذب سرمایه بیشتر بخش خصوصی را فراهم کند.

    انتقادتنداستاندارگلستان از روندکندساخت هتل
    انتقادتنداستاندارگلستان از روندکندساخت هتل

    وی افزود : گلستان با وجود داشتن جاذبه‌های متنوع طبیعی، تاریخی و فرهنگی، از داشتن مراکز اقامتی مناسب مانند هتل ۳ یا ۴ ستاره کافی محروم مانده و این غفلت تاریخی باید با تکمیل طرح های در دست اقدام جبران شود.

    حق شناس تاکید کرد که باوجود تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا، استان گلستان توانسته با انجام طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در بخش‌های مختلف گام‌های خوبی در مسیر توسعه بردارد.

    در این جلسه احمد تجری مدیر کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان گزارشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ارایه کرد و گفت : ۸۰ پروژه گردشگری در این استان با اشتغالزایی هزار و ۵۶ نفر، ۸۰۵ اتاق و ۲ هزار و ۵۵۴ تخت با پیشرفت فیزیکی بین ۴۰ تا ۸۰ درصد در گلستان در حال ساخت است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *