×
×

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد
همچنان بسته خواهند ماند

  • کد نوشته: 13031
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • سرپرست مرکز بهداشت بجنورد گفت: تاکنون مجوزی برای بازگشایی تالارهای پذیرایی از طرف ستاد مدیریت کرونای خراسان شمالی صادر نشده است و کماکان از فعالیت این اماکن جلوگیری می‌شود.
    همچنان بسته خواهند ماند
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست مرکز بهداشت بجنورد گفت: تاکنون مجوزی برای بازگشایی تالارهای پذیرایی از طرف ستاد مدیریت کرونای خراسان شمالی صادر نشده است و کماکان از فعالیت این اماکن جلوگیری می‌شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر ابراهیم بازخانه ای روز یکشنبه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان و کشور بودیم که یقینا یکی از دلایل افزایش این آمار، برپایی مراسم عروسی و تجمعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است بنابراین توصیه می شود شهروندان تا حد امکان از تجمعات غیرضروری پرهیز کنند.

    وی تاکید کرد: تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی ستاد مدیریت کرونای استان برای بازگشایی تالارها صادر نشده است و تیم‌های بازرسی همچنان بر منع فعالیت تالارها نظارت خواهند داشت.

    دکتر بازخانه ای خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته گذشته با نظارت بهداشت، اماکن، اتاق اصناف و فرمانداری بجنورد، سه تالار مرکز استان به دلیل برگزاری بدون مجوز مراسم عروسی پلمب شده و به ۲ تالار نیز تذکر داده شد.

    همچنان بسته خواهند ماند
    همچنان بسته خواهند ماند

    وی با بیان اینکه با متصدیان تالارهای متخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد، گفت: در روز جمعه نیز از ۱۰ تالار شهرستان بجنورد بازدید شد که خوشبختانه موضوع عدم برگزاری مراسم را رعایت کرده بودند.

    سرپرست مرکز بهداشت بجنورد ادامه داد: تاکنون گزارشی برای بازگشایی تالارها در شهرستان‌های دیگر استان نیز از طریق تیم‌های اعزامی بازرسی اعلام نشده است.

    وی افزود: با توجه به گزارش‌های دریافتی، شمار زیادی از مبتلایان، در مراسم عروسی و تجمعات به کووید ۱۹ مبتلا شده اند و به مرور شاهد ابتلای خانوادگی افراد به کرونا هستیم چرا که اعضای خانواده در تماس نزدیک با یکدیگر هستند.

    دکتر بازخانه ای یادآور شد: خواهشمندیم مردم با مشاهده هرگونه مراسم و تجمع افراد در قالب عروسی یا عزاداری یا دایر بودن تالارهای پذیرایی مراتب را با شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

    استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه وارد وضعیت قرمز همه گیری کرونا شده است.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *