×
×

رییس فدراسیون بوکس
اولویت آموزش نونهالان است

  • کد نوشته: 13043
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • رییس فدراسیون بوکس گفت: برای پرکردن خلاء موجود در تیم ملی بر آموزش رده سنی نونهالان متمرکز شده‌ایم که به همین دلیل امسال ۱۰ نونهال در این رشته ورزشی، مورد تشویق کنفدراسیون بوکس آسیا قرار گرفت.
    اولویت آموزش نونهالان است
  • تبلیغ هدفمند

    رییس فدراسیون بوکس گفت: برای پرکردن خلاء موجود در تیم ملی بر آموزش رده سنی نونهالان متمرکز شده‌ایم که به همین دلیل امسال ۱۰ نونهال در این رشته ورزشی، مورد تشویق کنفدراسیون بوکس آسیا قرار گرفت.

    حسین ثوری روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات بوکس خراسان شمالی اظهار داشت: کار کردن در فدراسیونی که حدود ۳۰ سال با مدیریت یکنواخت شکل گرفته بود، بسیار سخت بود ولی با وجود این، اردوهای تیم ملی به صورت منظم برگزار شد و هیچ اعزامی به مسابقات لغو نشده است.

    وی با بیان اینکه دیگر اعضای تیم ملی منحصر به چند استان خاص نیست، تصریح کرد: هم اکنون اکثر مربی ها و داوران این رشته ورزشی در رده های سنی از استان های مختلف هستند.

    رییس فدراسیون بوکس افزود: در این بین سرمربی گری تیم ملی بوکس نونهالان و نوجوانان نیز به مربیان استانی سپرده خواهد شد که بیشترین تعداد ورزشکاران را در تیم ملی داشته باشند.

    ثوری با اشاره به اینکه رسمی کردن ورزش بوکس در بین نیروهای مسلح از اتفاقات خوب فدراسیون در سال ۹۸ است، خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و حمایت از همه ظرفیت های ورزشی کشور، فدراسیون علاوه بر اینکه بوکس کارگری راه انداخت، با رسمی شدن این ورزش در بین ورزش های نیروهای مسلح توانست از ظرفیت های استانی چون میثم قشلاقی نیز بهره گیرد.

    وی با بیان اینکه خراسان شمالی ظرفیت عظیمی در بوکس دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به استعداهای فراوان، این استان می تواند تامین کننده نفرات تیم ملی در بخش ورزشکاران، مربی و داور باشد.

    ثوری همچنین با بیان اینکه بزودی این هیات ورزشی در استان به لوازم ورزشی موردنیاز تجهیز خواهد شد، گفت: در راستای حمایت های مالی از هیات بوکس، فدراسیون از درآمدهای برگزاری کلاس های مربی گری و داوری در استان به نفع هیات خواهد گذشت.

    در مجمع انتخابات هیات بوکس استان خراسان شمالی که با حضور حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس و  کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، رضا محمدخانی با کسب ۱۱ رای از ۱۶ رای اخذ شده به این سمت انتخاب شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *