×
×

استاندار قزوین
ممنوعیت هرنوع فعالیت جمعی

  • کد نوشته: 13063
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • استاندار قزوین گفت: تمامی فعالیت های جمعی در تالارها، باشگاه های ورزشی و مراکز اجتماعی ممنوع است و تا پایان آبان ماه اگر شرایط بهتر شد به صورت موردی این محدودیت ها بازگشایی می شود.
    ممنوعیت هرنوع فعالیت جمعی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار قزوین گفت: تمامی فعالیت های جمعی در تالارها، باشگاه های ورزشی و مراکز اجتماعی ممنوع است و تا پایان آبان ماه اگر شرایط بهتر شد به صورت موردی این محدودیت ها بازگشایی می شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور در جلسه مقابله با کرونا در استان قزوین که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یک اقدام کارشناسی و اجتماعی در زمینه چرایی رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم انجام شود تا بدین وسیله بتوان با دقت و قدرت بیشتری در این زمینه ورود پیدا کرد.

    وی افزود: در بسیاری از مواقع نمی توان با زبان مدارا و خواهش رفتار کرد و باید اقدامات قضایی و قانونی هم صورت بگیرد تا روند شیوع کاهش یابد.

    ممنوعیت هرنوع فعالیت جمعی
    ممنوعیت هرنوع فعالیت جمعی

    استاندار قزوین گفت: مسوولیت های مردم در موضوع حفظ جان چندین برابر بیشتر از مسوولیت های مسوولان ذیربط در زمینه کرونا است و نباید مردم نسبت به این موضوع بی توجهی کنند.

    جمالی پور با اشاره به اینکه خطر کرونا در کشور و استان قزوین بسیار جدی است، اضافه کرد: گاهی اوقات اقداماتی انجام می شود که مغایر دین و ارزش های اخلاقی و فرهنگی است و نمی توان از این موضوعات به راحتی عبور کرد.
    وی اظهار داشت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین به طور قطع باید اجرا شود و در هر جلسه باید گزارشی در زمینه اجرای مصوبات قرائت گردد تا با جدیت بیشتری با شیوع این بیماری برخورد کرد.
    استاندار قزوین گفت: عملکردهای دستگاه های اجرایی در زمینه کرونا ارزیابی جدی تری شود و با دستگاه هایی که مصوبات را اجرایی نمی کنند باید برخورد شود.
    جمالی پور افزود: محدودیت های کرونایی اعلام شده در ستاد کرونا باید به طور دقیق اجرایی شود و تمامی دستگاه های باید در این زمینه اقدامات لازم را بدون هیچ گونه چشم پوشی انجام دهند.
    وی اظهار داشت: برگزاری مراسم عزا جرم است و باید در این زمینه جرم انگاری شود چراکه هیچ کدام از خواهش ها و درخواست های مسوولان اجرایی نمی شود.
    استاندار قزوین گفت: کارمندان با تشخیص مدیران تا ۵۰ درصد می تواند آزادسازی شوند، در غیر اینصورت باید دستورالعمل های بهداشتی به بهترین شکل ممکن در ادارات اجرایی شود.
    جمالی پور افزود: ظرفیت بسیج و سپاه در زمینه نظارت ها و بازرسی به کار گیری شود تا بدین وسیله بتوانیم با سرعت و دقت بیشتری از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.
    وی اضافه کرد: پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای حتما باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت رعایت نکردن باید با مدیران آن مجموعه برخورد شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *