×
×

استاندار لرستان
ممنوعیت هرنوع تردد

  • کد نوشته: 13074
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: محدودیت‌های جدید تردد خودروها از نیمروز دوشنبه ۱۲ آبان تا پایان هفته جاری به منظور کاهش شیوع کرونا در حوزه شهرستان خرم‌آباد اعمال می‌شود.
    ممنوعیت هرنوع تردد
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار لرستان گفت: محدودیت‌های جدید تردد خودروها از نیمروز دوشنبه ۱۲ آبان تا پایان هفته جاری به منظور کاهش شیوع کرونا در حوزه شهرستان خرم‌آباد اعمال می‌شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سیدموسی خادمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تصمیم وزارت کشور این محدودیت ها برای ۲۵ مرکز استان از جمله خرم‌آباد لازم الاجرا است.

    وی تصریح کرد: در این راستا از ساعت ۱۲ روز دوشنبه دوازدهم آبان خروج خودروهای شخصی پلاک بومی از خرم‌آباد و  ورود خودروهای شخصی پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع است و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفین بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌کند.

    وی اظهار داشت:‌ خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت های تعیین شده نمی‌شوند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز موظف است نسبت به انسداد معابر غیر اصلی با هماهنگی پلیس راهور اقدام کنند.

    ممنوعیت هرنوع تردد
    ممنوعیت هرنوع تردد

    خادمی اضافه کرد: شرایط شیوع کرونا در خرم‌آباد بحرانی است و فعالیت اصناف سطح سه و چهار (غیرضروری) این شهرستان نیز از چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز محدود می‌شود.

    استاندار لرستان خاطرنشان کرد: چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

    خادمی تاکید کرد: اگرچه اقدامات دولت می‌تواند کمک حال و تسهیل کننده کنترل شیوع کرونا از نظر روانی باشد اما اصل کار و مراعات بر عهده مردم است که باید پروتکل‌ها را به درستی رعایت کنند.

    تا هشتم آبان ماه ۴۰ هزار و ۸۱۶ لرستانی به کرونا مبتلا و از این تعداد ۸۱۳ نفر فوت شده‌اند و تمام محدودیت‌های کرونایی تا ۱۶ آبان در این استان تمدید شده است.

    تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان زنجان، سمنان و کرمان ۲۵ مراکز استانی هستند که محدودیت‌های جدید در آنها اعمال می‌شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *