×
×

بزرگترین واحدتولیدی ماسک

  • کد نوشته: 13082
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • سومین و بزرگترین واحد تولید کننده ماسک بهداشتی سه لایه در استان گلستان با ظرفیت تولید روزانه ۳۵۰ هزار عدد ماسک، با سرمایه‌گذاری افزون بر ۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال ۳۰ نفر در گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد.
    بزرگترین واحدتولیدی ماسک
  • تبلیغ هدفمند

    سومین و بزرگترین واحد تولید کننده ماسک بهداشتی سه لایه در استان گلستان با ظرفیت تولید روزانه ۳۵۰ هزار عدد ماسک، با سرمایه‌گذاری افزون بر ۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال ۳۰ نفر در گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد.

     در مراسم افتتاح این واحد تولیدی که عصر یکشنبه برگزار شد، استاندار گلستان با قدردانی از بخش خصوصی برای راه‌اندازی واحدهای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در این استان، گفت: از اسفند پارسال و همزمان با همه‌گیری شیوع کرونا تاکنون، علاوه بر چند واحد تولید مواد ضدعفونی کننده، سه واحد تولید ماسک بهداشتی نیز در گلستان راه‌اندازی شده است.

    هادی حق شناس افزود: واحد تولید ماسک سه لایه بهداشتی گنبدکاووس که امروز افتتاح شد، به لحاظ کیفیت و حجم تولید، به سبب استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک بهترین واحد در استان گلستان است.

    وی اضافه کرد: میزان تولید ۳۵۰ هزار عددی این واحد تولیدی در روز و همچنین تولیدات ماسک دو واحد دیگر گلستان به راحتی نیاز مردم استان و نیز مراکز درمانی آن را به ماسک سه لایه بهداشتی تامین می‌کنند.

    حق شناس همچنین با اشاره به مطرح شدن بحث کمبود مواد اولیه برای واحدهای تولید ماسک گلستان، تصریح کرد: این مشکل پیگیری شده و مواد اولیه با کیفیت در اختیار این واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد. 

    بزرگترین واحدتولیدی ماسک
    بزرگترین واحدتولیدی ماسک

    همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی، ظرفیت اسمی تولید ماسک سه لایه بهداشتی در این استان به روزانه حدود ۸۰۰ هزار عدد افزایش یافت.

    حسین طلوعیان افزود: واحد تولید ماسک در گنبدکاووس کاملا صنعتی و اتوماتیک است که با میزان تولید روزانه این واحد علاوه بر تامین نیاز گلستان به ماسک بهداشتی، بخشی از تولید آن نیز قابل ارسال به دیگر استان‌های کشور با قیمت مصوب است.

    وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد تولیدی که بزرگترین واحد تولید ماسک سه لایه بهداشتی در استان گلستان می‌باشد، بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی حدود ۳۰ نفر است که بیشتر افراد جذب شده دراین واحد از مددجویان بهزیستی هستند.

    طلوعیان همچنین از تلاش برای رفع کمبود مواد اولیه تولید ماسک این واحد تولیدی خبر داد و گفت: علت این کمبود افزایش تعداد واحدهای تولید ماسک در گلستان است که باید سهمیه جدید برای آن تعریف شود.

    گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *