×
×

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور
اعمال محدودیت برای۹۱نقطه

  • کد نوشته: 13104
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • ۰
  • رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از اعمال محدودیت ترافیکی و کرونایی دربیش از ۹۱ نقطه در کشور خبرداد و گفت : طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا این محدودیت ها با استقرار نیروهای انتظامی و ترافیکی در ۲۵ استان کشور از ظهر امروز اجرایی شده است.
    اعمال محدودیت برای۹۱نقطه
  • تبلیغ هدفمند

     رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از اعمال محدودیت ترافیکی و کرونایی دربیش از ۹۱ نقطه در کشور خبرداد و گفت : طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا  این محدودیت ها  با استقرار نیروهای انتظامی و ترافیکی در ۲۵ استان کشور از ظهر امروز اجرایی شده است.

    سردار سید کمال هادیانفر عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مقر جاده کرج – چالوس  درمیدان امیرکبیر افزود:  مردم دراجرای این طرح که ساعاتی ازآن می گذرد همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند و  بازدید های میدانی از  محور های مواصلاتی بیانگر توجه مردم  به هشدارهای مسوولان کشور و حوزه بهداشت درمان است.

    وی ادامه داد:  برخی هموطنان نیز به دلایل مختلف اصرار به ادامه سفر دارند که  براساس ابلاغ  ستاد ملی کرونا  در این زمینه جریمه  ۵۰۰ هزارتومانی اعمال می شود و بسیاری ازهموطنان نیز با توصیه پلیس ازسفر خود انصراف دادند .

    هادیانفر خاطرنشان کرد که  با توجه به اینکه  محور چالوس و محدوده آزاد راهی آن پرتراکم ترین مسیر درزمان تعطیلات  است اما با همکاری مردم  و تدابیر ویژه فرماندهی انتظامی استان البرز،  اکنون در شرایط بسیار مطلوب است  و روند تردد به حداقل رسیده است .

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از مردم خواست در طول اجرای طرح همچنان  همکاری لازم را برای کاهش این بیماری  داشته باشند تا کمک بزرگی به حوزه سلامت و بهداشت و درمان کشور

    شود.

     طرح محدودیت ترافیکی در استان البرز در ۱۰ نقطه در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی البرز شناسایی شده ،اجازه  ورود هیچ فرد غیربومی به این حریم داده نمی شود.

    هشت نقطه به صورت کامل مسدود و ۲ نقطه با کنترل اجازه تردد خودروهای باری، مسافربری ، انتظامی و امدادی خواهند داشت.

     مسیرهای  اشتهارد – بویین زهرا ، نظرآباد ، سه راهی شهرستانک ، میدان امیر کبیر و جاده  نوجان – چالوس به صورت کامل مسدود شده است.

    همچنین آزادراه کرج – قزوین در ۲ مسیر رفت و برگشت با کنترل ماموران پلیس راه اجازه تردد خودروهای باری ، مسافربری و امدادی را خواهند داشت.  

     افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی  تهران و البرز باشند و  نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

    استان البرز دارای یکهزارو ۴۵۰ کیلومتر آزادراه ، بزرگراه ، راه اصلی ، فرعی  و روستایی است .

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *