×
×

رییس پلیس راه خراسان شمالی
ممانعت ازورود۳۰هزارخودرو به بجنورد

  • کد نوشته: 13268
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴
  • ۰
  • رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای محدودیت ترافیکی به شهر بجنورد، تاکنون از ورود ۳۰ هزار دستگاه خودروی غیربومی به این شهر جلوگیری کرده است.
    ممانعت ازورود۳۰هزارخودرو به بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای محدودیت ترافیکی به شهر بجنورد، تاکنون از ورود ۳۰ هزار دستگاه خودروی غیربومی به این شهر جلوگیری کرده است. 

    سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد به شهر بجنورد، از ساعت ۱۲ روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ آبان ماه ادامه دارد. 

    وی افزود: در ۲ روز گذشته تردد بیش از ۳۵ هزار دستگاه خودرو ورودی به سمت بجنورد و به همین میزان نیز خروج به شهرستان های شیروان، اسفراین و آشخانه به ثبت رسیده است.

    ممانعت ازورود۳۰هزارخودرو به بجنورد
    ممانعت ازورود۳۰هزارخودرو به بجنورد

    وی اظهار داشت: با تدابیر انجام شده در ۲ روز گذشته از ورود بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به داخل شهر بجنورد جلوگیری شد و رانندگان به کنارگذر هدایت شدند. 

    رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در این مدت از خروج بیش از ۳۰ هزار دستگاه از بجنورد به شهرهای اطراف جلوگیری شده است. 

    وی افزود: برای اینکه مشکلات مردم در ترددها، به حداقل برسد، تلاش شده تا سفرها و ترددها از مبدا، مدیریت شود، در این زمینه همکاران نیروی انتظامی در شهرستان های شیروان، اسفراین و مانه سملقان تذکرهای لازم را به رانندگان می دهند تا از بروز مشکل در سفرها، جلوگیری شود.

    وی اظهار داشت: تلاش داریم تا ورود رانندگان با پلاک غیر بومی، از مبدا مدیریت و جلوگیری شود، در این زمینه و با اطلاع رسانی های انجام شده، مردم همکاری خوبی با پلیس داشته اند.

    رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: البته برخی از رانندگان هم در اجرای این طرح همراهی نکرده و بر تردد اصرار داشته اند که بر این اساس ۱۴ نفر از رانندگان جریمه شده اند.

    بر اساس مصوبه کمیته امنیتی ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت های تردد برای مراکز ۲۵ استان کشور، از جمله بجنورد منظور شده است و از ساعت ۱۲ روز دوشنبه هفته جاری، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شخصی از مرکز استان اعمال شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه خواهد داشت.

    بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی اکنون تعداد بستری شدگان کرونا در این استان به بیش از ۳۳۰ نفر رسیده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *