×
×

رشد۱۰مهارت برتر امنیت سایبری

  • کد نوشته: 13306
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۵
  • ۰
  • داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت Burning Glass Technologies نشان می‌دهد که 10 مهارت جدید و برتر امنیت سایبری در زمینه کاری خود در حال رشد سریع هستند.
    رشد۱۰مهارت برتر امنیت سایبری
  • تبلیغ هدفمند

    داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت Burning Glass Technologies نشان می‌دهد که ۱۰ مهارت جدید و برتر امنیت سایبری در زمینه کاری خود در حال رشد سریع هستند.

    این گزارش نشان می‌دهد که کارفرمایان حاضرند تا هزینه‌های بیشتری را برای کارکنانی که می‌توانند با ساخت یک اکوسیستم دیجیتالی امن از ابتدا مانع حمله شوند، پرداخت کنند.

    دو مهارت Application Development Security و Cloud Security در حال جهش سریع هستند و هر دو از ابتدا شروع به ساخت فعالانه سیستم‌های امنیتی کرده‌اند تا بتوانند به‌موقع به حملات پاسخ دهند. همچنین این مهارت‌ها با زیرساخت‌های حیاتی اقتصاد مدرن مثل تلفن‌های هوشمند و فضای ذخیره‌سازی ابری هماهنگ هستند. پیش‌بینی می‌شود که تقاضای این مهارت‌ها طی ۵ سال آینده به ترتیب ۱۶۴ و ۱۱۵ درصد رشد کنند. حقوق این مهارت‌ها برای کارکنانی که این شغل را داشته باشند، با حق بیمه مبلغ قابل‌توجهی تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

    با توجه به اینکه COVID-19 در سراسر جهان مشاغل را به سمت کار از راه دور سوق می‌دهد و همچنین نگرانی‌ها در مورد امنیت انتخابات در ایالات‌متحده افزایش‌یافته، امنیت سایبری موضوع مهمی شده است. Burning Glass به‌عنوان یک شرکت سایبری تحلیلی و پیشرو در بازار کار، بر اساس پایگاه داده خود تقاضا برای مهارت‌های امنیت سایبری را با بیش از یک میلیارد آگهی استخدام ثبت و پیگیری کرده است. وب‌سایت Cyberseek.org ساخته‌شده توسط Burning Glass با مشارکت CompTIA، بر اساس عناوین منطقه‌ای و شغلی به تقاضاهای مشاغل امنیت سایبری رسیدگی می‌کند.

    بر اساس تجزیه‌وتحلیل و تقاضای کارفرمایان در پست‌های سایبری، مهارت‌های پیش‌بینی‌شده که با رشد سریع در پنج سال آینده روبرو خواهند شد، عبارتند از:

    مهارت   پیش‌بینی درصد رشد ۵ ساله درخواست از اکتبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۰حق بیمه و دستمزد
    امنیت توسعه برنامه    164%        
     
    ۲۹۶۳۵۱۲۲۶۶ دلار
    امنیت ابر    115%        
     
    ۱۹۴۷۷۱۵۰۲۵
    مدیریت ریسک    60%        
     
    ۵۷۹۶۷۱۳۳۷۹
    هوش تهدید   41%        
     
    ۶۰۳۹۹۶۰۹
    پاسخ حادثه    37%        
     
    ۲۳۴۹۷۵۶۸۳
    انطباق و کنترل‌ها    36%        
     
    ۵۴۷۷۰۱۲۴۲۳
    حریم خصوصی و امنیت داده‌ها    36%        
     
    ۸۸۵۲۷۵۲۵۶
    مدیریت دسترسی    32%        
     
    ۱۱۸۰۹۶۶۴۵۱
    استراتژی و حاکمیت امنیتی    20%        
     
    ۸۲۹۵۲۷۷۳۵
    امنیت اطلاعات سلامت    20%        ۴۱۳۶۸۷۷۳۸
    رشد۱۰مهارت برتر امنیت سایبری

    درحالی‌که بسیاری از این مهارت‌ها بسیار فنی هستند، اما محدودیتی در تقاضای مشاغل فناوری اطلاعات نیست. به‌عنوان‌مثال تعداد زیادی از آگهی‌های استخدام برای وکلا، نیاز به تخصص در زمینه حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها می باشد. مشاغل متقاضی مهارت‌های امنیت اطلاعات سلامت شامل مهندسان امنیت سایبری، مدیران بهداشت و حتی نمایندگی‌های فروش بیمه نیز می باشد. این نقش‌ها ترکیبی ایجاد می‌کند که باید مهارت‌های امنیت سایبری را در مسئولیت‌های موجود ترکیب کرد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ۱۰ مهارت برتر امنیت سایبری برای سال ۲۰۲۱ اینجا کلیک کنید.

    منبع: پلیس فتا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *