×
×

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
آسفالت۱۲۰کیلومتر راه روستایی

  • کد نوشته: 13354
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۵
  • ۰
  • سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در اجرای طرح ملی ابرار ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل بهسازی و آسفالت شده است.
    آسفالت۱۲۰کیلومتر راه روستایی
  • تبلیغ هدفمند

     سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در اجرای طرح ملی ابرار ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل بهسازی و آسفالت شده است.

    شعبانعلی خاوری در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان‌های نیر و کوثر استان اردبیل افزود: در قالب طرح ملی ۱ و ۲ ابرار ۲۴۰ کیلومتر پروژه برای استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که با تلاش راهداران ۵۰ درصد این پروژه‌ها اجرا شده است.

    وی با بیان اینکه ۵۸ درصد راه‌های روستایی استان اردبیل دارای آسفالت هستند، بیان کرد: این استان چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزار و ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

    وی در جریان بازدید از پروژه روستایی هشی- کمر به گاو در شهرستان خلخال‌ گفت: ۷۰ درصد این پروژه که در یک منطقه محروم و سخت قرار گرفته انجام شده و مقرر شد با تزریق قیر و سایر کمک‌های لازم این پروژه تا ۲ ماه آینده تکمیل شود.

    آسفالت۱۲۰کیلومتر راه روستایی
    آسفالت۱۲۰کیلومتر راه روستایی

    خاوری با قدردانی از تلاش راهداران استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح ابرار روستای هشی- کمر به گاو تشریح کرد: بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از این راه روستایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل و هفت کیلومتر نیز توسط راهداران استان آذربایجان‌شرقی انجام شده و هم‌اکنون در مراحل تکمیل پل هستیم.

    سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حل مشکلات قیر استان‌ها خبر داد و اضافه کرد: با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات سازمان راهداری در قالب طرح ملی ابرار تا پایان شهریورماه سال جاری هفت هزار کیلومتر راه روستایی در کشور بهسازی و آسفالت شده است.

    خاوری آمادگی راهداران استان اردبیل برای انجام عملیات زمستانی را از نظر ماشین‌آلات و روحیه کارکنان بسیار خوب ارزیابی و از تلاش‌های انجام شده قدردانی کرد.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *