×
×

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری
شناسایی۶۵۰۰متقاضی طرح مسکن ملی

  • کد نوشته: 13364
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۵
  • ۰
  • معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ۱۶ هزار و ۵۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط هستند.
    شناسایی۶۵۰۰متقاضی طرح مسکن ملی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ۱۶ هزار و ۵۱۹ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط هستند.

    ابراهیم علیرضایی افزود: تاکنون از تعداد افراد واجد شرایط یک هزار و ۷۴ نفر آورده خود را واریز کرده‌اند که معادل ۴۴ میلیارد تومان است.

    وی تصریح کرد: همچنین ۹۷۹ نفر از افراد واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

    علیرضایی با بیان اینکه روز ۱۵ آبان آخرین مهلت واریز سهم‌آورده متقاضیان واجد شرایط مرحله نخست است، اظهار داشت: متقاضیانی که در آبان ماه ۹۸ در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و تایید نهایی گرفته‌اند و برای آنها نزد بانک عامل افتتاح حساب شده است تا آخر وقت پانزدهم آبانماه فرصت دارند تا سهم آورده خود را تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال واریز کنند.

    شناسایی۶۵۰۰متقاضی طرح مسکن ملی
    شناسایی۶۵۰۰متقاضی طرح مسکن ملی

    معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در مهلت تعیین شده موفق به واریز نشوند از سامانه طرح اقدام ملی مسکن حذف می‌شوند.

    علیرضایی، میزان وام اعطایی به متقاضیان توسط بانک مسکن را ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: قیمت تمام شده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا سه میلیارد ریال خواهد بود و سهم آورده بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدها در چند مرحله دریافت خواهد شد.

    وی، کمبود زمین را مهمترین چالش اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: این چالش در شهرهای کیان، بلداجی و لردگان بیش از سایر مناطق استان است.

    به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری با افزون ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد که در ۴۲ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.

    در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، یکصد هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و یکصد هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *