×
×

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
وام ازدواج برای۴۹هزارزوج تهرانی

  • کد نوشته: 13404
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۶
  • ۰
  • معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که در ۶ ماه نخست امسال ۴۹ هزار و ۳۰۵ زوج در این استان وام‌های ازدواج خود را دریافت کردند.
    وام ازدواج برای۴۹هزارزوج تهرانی
  • تبلیغ هدفمند

     معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که در ۶ ماه نخست امسال ۴۹ هزار و ۳۰۵ زوج در این استان وام‌های ازدواج خود را دریافت کردند.

    سید هاشم حسینی افزود: از ابتدای امسال از طریق بانک های عامل این افراد توانستند هر نفر مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کنند.

    وی ادامه داد: کل متقاضیان وام ازدواج در استان تهران امسال ۷۶ هزار و ۱۲۰ نفر بودند که ۶۵ درصد آنان در بازه زمانی اعلام شده موفق به گرفتن وام شدند.

    به گفته معاون جوانان استان تهران ۲۶ هزار و ۸۱۵ نفر نیز در صف انتظار وام هستند که تیهلات خود را در بازه حدود یک الی ۲ ماهه(در صورت تکمیل پرونده) دریافت کنند.

    وام ازدواج برای۴۹هزارزوج تهرانی
    وام ازدواج برای۴۹هزارزوج تهرانی

    حسینی تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات به زوج های جوان هفت ساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته امکان پذیر است.

    این مسئول همچنین به سازمان های مردم نهاد دارای مجوز استان تهران اشاره کرد و گفت: تا کنون ۱۲۰ سمن دارای مجوز فعالیت از این نهاد بوده که هریک به صورت متوسط ۱۵ تا ۵۰۰ عضو دارند.

    معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه ۱۵ سمن نیز در صف تاییداستعلام های لازم هستند، اضافه کرد: بیشتر فعالیت سازمان های مردم نهاد فعال استان در زمینه علمی، پژوهشی، اعتقادی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی است.

    حسینی افزود: طبق آخرین سرشماری کشور(سال ۹۵)، ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار در سطح استان و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جوان در پایتخت شناسایی شده اند.

    ستاد ملی جوانان، با تغییر در ساختار سنی نیز رده جوانان را از ۲۹ به ۳۴ سال تغییر داده است.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *