×
×

مدیر جهاد کشاورزی مراغه
قطب تولیدمرغ وتخم مرغ

  • کد نوشته: 13548
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۷
  • ۰
  • مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: این شهرستان با داشتن ۹۷ واحد مجاز تولید مرغ و تخم مرغ و نیز تولید سالیانه بیش از ۲۸ هزار تن گوشت مرغ، قطب تولید این محصول در آذربایجان‌شرقی است.
    قطب تولیدمرغ وتخم مرغ
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر جهاد کشاورزی مراغه گفت: این شهرستان با داشتن ۹۷ واحد مجاز تولید مرغ و تخم مرغ و نیز تولید سالیانه بیش از ۲۸ هزار تن گوشت مرغ، قطب تولید این محصول در آذربایجان‌شرقی است.

    اسماعیل کریمی اصل افزود: با وجود فعالیت واحدهای متعدد مرغداری در این شهرستان، هم اکنون ۵۴ واحد فاقد مجوز در این بخش فعال هستند.

    وی ادامه داد: با بررسی های کارشناسی و برگزاری جلسات مختلف، مشکلات ۱۴ واحد مرتفع شده و مشکلات ۱۶ واحد دیگر که قابل حل بوده ،در حال بررسی برای رفع شدن است.

    وی اضافه کرد: رفع مشکل مجوز این واحدها می تواند زمینه ساز کاهش مشکلات زیست محیطی، تامین قانونی نهاده ها و افزایش سطح تولید در منطقه شود.

    کریمی اصل اظهار کرد: در این شهرستان ۵۱ واحد تولید تخم مرغ و ۴۶ واحد تولید مرغ گوشتی به صورت قانونی و دارای مجوز فعالیت تولیدی دارند.

    قطب تولیدمرغ وتخم مرغ
    قطب تولیدمرغ وتخم مرغ

    وی با اشاره به وجود ۵۴ واحد غیرمجاز تولید مرغ و تخم مرغ در این شهرستان ادامه داد: برخی از این واحدها می توانند با رفع مشکلات خود، از مجوزهای لازم برای ادامه فعالیت خود برخوردار شوند.

    مدیر جهاد کشاورزی مراغه اضافه کرد: از سال ۹۴ تاکنون نیز ۱۸۵ مورد اخطار به واحدهای فاقد مجوز ارائه شده که تاکنون منجر به پلمپ ۵۴ واحد و نیز رفع پلمپ ۱۶ واحد شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *