×
×

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گیلان
پرداخت تسهیلات۴.۵میلیاردتومان به صندوق پژوهش وفناوری

  • کد نوشته: 13777
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • ۰
  • مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گیلان گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد از سوی این صندوق پرداخت شده است.
    پرداخت تسهیلات۴.۵میلیاردتومان به صندوق پژوهش وفناوری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گیلان گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد از سوی این صندوق پرداخت شده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، دانیال سمیعی غروب دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران در رشت افزود: این میزان وجه نقد به شرکت های دانش بنیان، در شرف دانش بنیانی، خلاق یا شرکت هایی معرفی شده از سوی معاونت علمی پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه افزون بر ۷۰ درصد تسهیلات پرداختی از سوی این صندوق با چک بازپرداخت شرکت، بدون ضامن و وثیقه اعطا شده است، اظهار داشت: این مهم نشانگر چابکی و سهولت ارائه خدمات از سوی صندوق پژوهش و فناوری است.

    پرداخت تسهیلات۴.۵میلیاردتومان به صندوق پژوهش وفناوری
    پرداخت تسهیلات۴.۵میلیاردتومان به صندوق پژوهش وفناوری

    سمیعی با اشاره به افتتاح صندوق پژوهش و فناوری به صورت غیررسمی از هفته پژوهش سال گذشته و به صورت رسمی در تیرماه امسال با حضور سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهوری گفت : سرمایه ثبتی این صندوق از ۳ میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

    وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و و فناوری گیلان خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به شرکت های دانش بنیان است، اضافه کرد: صندوق گیلان تبدیل به یکی از صندوق های دانش بنیان کشور شده است.

    وی در ادامه با اشاره به برگزاری دو رویداد در ماه اخیر در گیلان شامل برگزاری ۱۰۰ استارتاپ و سرمایه گذاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: با برگزاری این دو رویداد در مجموع با داوری های انجام شده و با پذیرش دو طرح در حوزه بازی های کامپیوتری و یک طرح در حوزه فروش آنلاین چهار میلیارد تومان سرمایه گذاری خطر پذیر در این استان انجام شده است.

    صندوق پژوهش و فناوری گیلان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری مهیا می کند

    رئیس پارک علم و فناوری گیلان بیان داشت: صندوق پژوهش و فناوری استان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری مهیا می کند.

    دکتر علی باستی افزود: صندوق پژوهش و فناوری گیلان در مدت فعالیت خود عملکرد خوبی داشته و با برگزاری برنامه ها فرصت خوبی برای سرمایه گذاران مهیا کرده و می کند ضمن اینکه استان گیلان فرصت های خوبی برای سرمایه گذاران در بحث استارآپ ها و دورکاری دارد.

    وی اظهار داشت: در سال های گذشته زمانی که اکوسیستم استارت آپی استان گیلان را مورد بررسی قرار  دادیم بر اساس اطلاعات به دست آمده جز استان های برتر کشور بودیم لذا این نکته برای ما پررنگ بود که این استان در حوزه فناوری از رتبه خوب برخوردار است.

    رئیس پارک علم و فناوری گیلان خاطر نشان کرد: این استان در خرید آنلاین جزو رتبه های اول و دوم است ومردم گیلان به فناوری اطلاعات اعتماد دارند.

    با تاسیس پارک علم و فناوری در استان گیلان از سال ۸۱ تاکنون ۹۸۰ واحد فناور و شرکت های فناور در این پارک پذیرش شده است.

    بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۳۵۲ شرکت و هسته فناور در مجموعه پارک علم و فناوری گیلان مستقر هستند و حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر از افراد متخصص و شاغل در واحدهای فناور فعالیت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *