×
×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان
گلستان به سمت بحران

  • کد نوشته: 13843
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • ۰
  • ستاد کرونای استان گلستان در سالن اجتماعات استانداری با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و روسای دستگاه های مختلف گلستان، ۱۷ آبان ماه برگزار شد.
    گلستان به سمت بحران
  • تبلیغ هدفمند

    ستاد کرونای استان گلستان در سالن اجتماعات استانداری با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و روسای دستگاه های مختلف گلستان، ۱۷ آبان ماه برگزار شد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه، اظهار داشت: در حال حاضر، روند افزایشی ابتلا و بستری کرونا در استان گلستان مواجه هستیم و استان را در وضعیت قرمز، قرار داده است.

    دکتر عبدالرضا فاضل با اشاره به وضعیت قرمز استان گفت: شهرستان های گرگان، بندرگز، آق قلا، گنبد، بندرترکمن، مراوه تپه و مینودشت، کلاله و آزادشهر در وضعیت قرمز و مابقی در وضعیت هشدار می باشند.

    وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر در گلستان نسبت به میانگین کشوری ۲۳ بستری با توجه به هر ۱۰۰ هزار نفر،۱۲/۲ مورد بستری داریم.

    گلستان به سمت بحران
    گلستان به سمت بحران

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان اشاره کرد: در حال حاضر ۳۹۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۳۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

    دکتر فاضل افزود:شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند تا بیشتر از این شاهد وضعیت بحرانی در استان نباشیم.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *