×
×

مادران قصه‌گوبرگزیده جشنواره ملی

  • کد نوشته: 13846
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • ۰
  • «فاطمه محمودی»، مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میانه، در چهارمین جشنواره ملی «مادران قصه‌گو» به عنوان برگزیده ویژه معرفی شد.
    مادران قصه‌گوبرگزیده جشنواره ملی
  • تبلیغ هدفمند

    «فاطمه محمودی»، مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میانه، در چهارمین جشنواره ملی «مادران قصه‌گو» به عنوان برگزیده ویژه معرفی شد.

    چهارمین جشنواره مادران قصه‌گو  که برای نخستین بار در سطح ملی و با توجه به شیوع بیماری کرونا با استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برگزار شد، برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف معرفی کرد. 

    مصطفی رحماندوست، جلال رحمانیان و پروین پناهی داوری چهارمین جشنواره ملی مادران قصه‌گو را بر عهده داشتند. 

    «فاطمه محمودی» مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میانه و از اعضای انجمن قصه‌گویی آذربایجان شرقی علاوه بر کسب عنوان برگزیده ویژه، موفق به کسب رتبه اول این جشنواره در ۲ بخش قصه‌های بومی و محلی و قصه‌های آزاد شد. 

    برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی مادران قصه‌گو با جوایز نقدی و اهدای لوح ویژه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

    مادران قصه‌گوبرگزیده جشنواره ملی
    مادران قصه‌گوبرگزیده جشنواره ملی

    در چهارمین جشنواره ملی «مادر قصه گو»، قصه‌گویانی از  سراسر کشور حضور داشتند.

    افزوده‌شدن بخش ویژه‌ی قصه‌های کرونایی یکی از ویژگی‌های این دوره جشنواره بود؛ علاوه بر این بخش قصه‌های قرآنی، قصه‌های بومی‌محلی، قصه‌های آزاد با موضوع‌های دل‌خواه از بخش‌های دیگر  این جشنواره بودند.

    شاخص اصلی بخش ویژه در قصه‌پردازی، خلاقیت مادران قصه‌گو در بیان قصه‌هایی نو و خلاقانه برای کودکان با محتوای اصلی مبارزه با ویروس کرونا، هم‌دلی و اتحاد برای شکست این ویروس و آگاه‌سازی کودکان از خطرات و نحوه‌ی مقابله با آن بود؛ هم‌چنین تجلیل و تکریم مدافعان سلامت و تبیین زحمات این عزیزان در قالب قصه، یکی از موضوع‌های اصلی این بخش بود.

    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ۲۹ مرکز ثابت و سیار سطح استان دارد و از این نظر در رتبه های ۲۰ به بالای کشور جا می گیرد.

    تا پیش از شیوع کرونا، سالانه بیش از ۲۰۰ هزار کودک و نوجوانان از برنامه های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی بهره مند می شدند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *