×
×

شب سردشیروان در کشور

  • کد نوشته: 13862
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • ۰
  • روستای «کوسه» از توابع شیروان در شمال این شهرستان خراسان شمالی، دوشنبه‌شب با کمینه دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین شب کشور را رقم زد.
    شب سردشیروان در کشور
  • تبلیغ هدفمند

    روستای «کوسه» از توابع شیروان در شمال این شهرستان خراسان شمالی، دوشنبه‌شب با کمینه دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر،  سردترین شب کشور را رقم زد.

    رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته کوسه شیروان با دمای چهار درجه زیر صفر، سردترین نقطه خراسان شمالی و اسفراین با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد، گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.  

    مهری هاشمی دوین اظهار داشت: در شبانه روز گذشته کمینه دمای بجنورد منفی ۲ درجه سانتیگراد بود و بیشینه دمای آن نیز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

    وی همچنین از ورود سامانه جدید بارشی به این استان خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه بارشی، وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و نیز افت محسوس دما پیش بینی شده است.  

    وی گفت: برای امروز افزایش ابر در نقاط مختلف استان پیش بینی شده و از اوایل فردا چهارشنبه،  وزش باد،  گاهی باد لحظه ای شدید، بارش باران و مه در پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات شرق استان بارش برف و مه مورد انتظار است.  

    شب سردشیروان در کشور
    شب سردشیروان در کشور

    هاشمی دوین با بیان اینکه بیشترین فعالیت سامانه در نیمه شمالی و شرق استان خواهد بود، اظهار داشت: این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان فعال خواهد بود.  

    رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: دمای هوا از روز چهارشنبه روند کاهشی به خود خواهد گرفت و مردم استان تا صبح شنبه کاهش هفت تا ۱۰ درجه سانتیگرادی دمای هوا را تجربه خواهند کرد.    

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *