×
×

هشداربه ۷استان کشور،باران‌های سیل آسادرراه است

  • کد نوشته: 13915
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • ۰
  • از فردا (پنچشنبه) تا یکشنبه کاهش دمای قابل توجه در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و بیشترین بارش‌های امروز در گیلان، غرب مازندران، شرق اردبیل، شمال زنجان، خوزستان، کهگیلویه‌ و بویراحمد و شمال فارس خواهد بود.
    هشداربه ۷استان کشور،باران‌های سیل آسادرراه است
  • تبلیغ هدفمند

    از فردا (پنچشنبه) تا یکشنبه کاهش دمای قابل توجه در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و بیشترین بارش‌های امروز در گیلان، غرب مازندران، شرق اردبیل، شمال زنجان، خوزستان، کهگیلویه‌ و بویراحمد و شمال فارس خواهد بود.

    «امین‌حسین نقشینه»درباره آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور، افزود: امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی در غرب و دامنه‌های جنوبی البرز گستره فعالیت به شمال استان‌های فارس، بوشهر مناطقی از کرمان حتی تا شرق و شمال شرق کشور کشیده می‌شود.

    وی ادامه داد: در سواحل استان های شمالی، تدوام بارش‌ها را خواهیم داشت و شدت بارش‌های امروز در گیلان، غرب مازندران، شرق اردبیل، شمال زنجان، خوزستان و شمال فارس خواهد بود.

    بر این اساس هشدار بارش سیل‌آسا به ساکنان گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان، خوزستان، کهگیلویه‌ و بویراحمد و فارس داده شده است.

    هشداربه ۷استان کشور،باران‌های سیل آسادرراه است
    هشداربه ۷استان کشور،باران‌های سیل آسادرراه است

    نقشینه گفت: دامنه‌های بارش‌ها فردا گسترده‌تر شده و سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور به جز استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و جنوب کرمان فعال خواهد بود.

    وی ادامه داد: فردا شدت بارش‌ها در شرق اردبیل، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب استان‌های اصفهان و یزد پیش‌بینی شده است. در نواحی غربی خلیج فارس هم باد شدید پیش بینی می‌شود.

    کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جمعه از شدت بارش در شمال غرب و غرب کاسته می‌شود، اما همچنان در سایر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش‌ها ادامه خواهد داشت و روز شنبه این سامانه از کشور خارج می‌شود.

    نقشینه گفت: از فردا تا یکشنبه کاهش دمای قابل توجه در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و بیشترین کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر دامنه‌های جنوبی البرز به میزان ۵ تا ۸ درجه است.

    وی گفت: بارش برف نیز در استان‌های فارس، اردبیل،  ارتفاعات شمال غرب، شمال شرق، البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

    کارشناس سازمان هواشناسی افزود:باد شدید را جمعه وشنبه در شرق کشور پیش بینی می‌کنیم.

    وی گفت: آسمان تهران امروز به تدریج بارانی خواهد شد و فردا باران با رعد و برق خواهد داشت.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *