×
×

وزیر راه و شهرسازی
معرفی۱۹۴هزارملک خالی به دارائی

  • کد نوشته: 13928
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • ۰
  • وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارسال لیست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی، گفت: از وجود ۱۹۴ هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.
    معرفی۱۹۴هزارملک خالی به دارائی
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارسال لیست خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی، گفت: از وجود ۱۹۴ هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

    «محمد اسلامی»  در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تکمیل لیست خانه‌های خالی، افزود: سامانه شناسایی خانه‌های خالی فعال است و از وجود ۱۹۴ هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است. این آمار از طریق کارتابل دولت در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

    وی درباره وضعیت پروازها نیز گفت: پروتکل ۶۰ درصدی مسافرگیری در پروازها با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا ۱۰۰ درصد رعایت می‌شود و ما گزارش‌های سازمان هواپیمایی را مرتب دریافت می‌کنیم.

    اسلامی ادامه داد: تاکنون هیچ ایرلاینی از سقف قیمت بلیت‌ها عبور نکرده است و گزارشی مبتنی بر عدم رعایت سقف قیمت‌ها هم نداریم، ضمن اینکه فرآیند بررسی قیمت بلیت هواپیما در سازمان هواپیمایی در جریان است.

    معرفی۱۹۴هزارملک خالی به دارائی
    معرفی۱۹۴هزارملک خالی به دارائی

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه موضوع مطرح در دو هفته اخیر این بود که قیمت‌ها چگونه کنترل می شود، اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد فعالیت کسانی که تحت عنوان آژانس اقدام به «سلف خری» بلیت‌های پروازهای برنامه ای می‌کردند و بعد با قیمت تشخیصی خودشان در شبکه فروش قرار می‌دادند متوقف شده است و اجازه نمی‌دهیم کسی با سلف خری پرواز برنامه‌ای، بلیت چارتری به مردم دهد و بعد بگوید اگر سفر خود را باطل کردید پول به شما  بازنمی‌گردد.

    وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه‌های اقدام ملی مسکن گفت: اکنون همه پروژه‌ها در حال پیشرفت بوده و در استان‌های پیشتاز، خانه‌ها در حال تحویل دادن به مردم است و اگر مردم آورده اولیه را به موقع آورند و اقساط را بدهند، شاهد افتتاح بیشتری خواهیم بود.

    اسلامی در خصوص افتتاحیه‌های آزادراهی دولت از جمله زمان افتتاح کنار گذرجنوبی تهران، گفت: این آزادراه‌ در هفته‌های آینده به بهره برداری می‌رسد که یکی از اقدامات دولت برای تسهیل در حمل‌ونقل بین سه استان البرز، تهران و قزوین است

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *