×
×

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
آموزش ومراقبت ازکودکان درترافیک

  • کد نوشته: 13987
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۲
  • ۰
  • معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با گرامیداشت 24 الی 30 آبان ماه جاری بعنوان هفته ایمنی حمل و نقل و یادبود قربانیان حوادث رانندگی، برنامه های این هفته را در استان تشریح کرد.
    آموزش ومراقبت ازکودکان درترافیک
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با گرامیداشت ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه جاری بعنوان هفته ایمنی حمل و نقل و یادبود قربانیان حوادث رانندگی، برنامه های این هفته را در استان تشریح کرد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین “ایوب میرشاهی” روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: این هفته در سراسر کشور با عناوین آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک، یادمان قربانیان سوانح رانندگی، ایمنی موتورسواران، مشارکت علما و روحانیون در توسعه فرهنگ ایمنی، کمیسیون ایمنی راهها با حضور استاندار، حمل و نقل بدون حادثه و تریبون نماز نامگذاری شده است.

    به گفته وی، در این هفته از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برنامه ریزی شده که پیامک های متعددی با موضوعات مرتبط با هفته به تشکل ها، صنوف، انجمن ها، رانندگان،راهداران و تمام دست اندرکاران حوزه حمل و نقل در سراسر کشور و به تبع آن در استان ها ارسال شود و هماهنگی جهت تهیه و پخش کلیپ، تیزر و موشن گرافیک با موضوع ایمنی از فعالان حوزه ایمنی و ترافیک صورت گیرد.

    آموزش ومراقبت ازکودکان درترافیک
    آموزش ومراقبت ازکودکان درترافیک

    میرشاهی ادامه داد: طراحی و نصب بنر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی راجع به هفته ایمنی و پرهیز از عوامل خطرساز منجر به وقوع تصادفات در تابلوهای تبلیغاتی، پل های عابر پیاده و مجاورت راهدارخانه ها و پایگاههای کنار جاده ای، دعوت از اساتید متخصص دانشگاهی و صاحبنظران، سمن ها و بخش غیردولتی به منظور هم اندیشی و سخنرانی با عنوان شناسایی و معرفی عوامل موثر در تصادفات استان و چگونگی پیشگیری از آنها در رسانه های استانی و نشست های مرتبط با هفته ایمنی از برنامه های دیگر این هفته می باشد.
    وی، تعیین ۱۰ اقدام شاخص استان با هدف ارتقای ایمنی و ارسال برنامه های میدانی و نشست های مدیران و نمایندگان دفاتر ستادی را از برنامه های دیگر بیان کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *