×
×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی
گرفتن عوارض درپل میان‌گذردریاچه قابل قبول نیست

  • کد نوشته: 14094
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۳
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دریافت عوارض در مسیر آزادراه ارومیه - تبریز (پل میانگذر دریاچه ارومیه) قابل قبول نیست، گفت: دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است که این امر مشاهده نمی‌شود.
    گرفتن عوارض درپل میان‌گذردریاچه قابل قبول نیست
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دریافت عوارض در مسیر آزادراه ارومیه – تبریز (پل میانگذر دریاچه ارومیه) قابل قبول نیست، گفت: دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است که این امر مشاهده نمی‌شود.

    آیدین رحمانی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات پل میان‌گذر دریاچه ارومیه با انتقاد از دریافت عوارض مسیر ارومیه به تبریز اظهار داشت: با وجود درآمد بالای کسب شده از طریق این عوارضی ولی خدمات چندانی در مسیر این آزادراه ارائه نمی‌شود.

    وی اضافه کرد: دریافت عوارض از عموم، مسوولان و دستگاه‌های مربوطه را موظف به ارائه خدمات رفاهی می‌کند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی دلیل منطقی نبودن دریافت عوارض از مردم را بی‌توجهی به نگهداری قطعات یک و ۲ آزادراه دانست و بیان کرد: از مردم بابت وضعیت موجود پل میان‌گذر عذرخواهی می‌کنم.

    گرفتن عوارض درپل میان‌گذردریاچه قابل قبول نیست
    گرفتن عوارض درپل میان‌گذردریاچه قابل قبول نیست

    رحمانی با تأکید بر اینکه نظارت مستقیم به مسیر آزادراه و پل باید از سوی استان صورت گیرد، گفت: همچنین اداره کل راه و شهرسازی باید پیمانکار نگهداری از پل و مسیر را حداکثر تا پانزدهم آذرماه تعیین و معرفی کند.

    وی تاکید کرد: قطعات یک و ۲ مسیر آزادراه ارومیه – تبریز از استانداردهای لازم برخوردار نیست که باید این امر در همه تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، دریافت عوارضی از وسایل نقلیه در روی پل  دریاچه ارومیه، ماه‌هاست که مورد انتقاد مسوولان و مردم ارومیه بوده ولی همچنان این عوارضی که یکی از بیشترین میزان‌های دریافتی در کشور است، از همه خودروها اخذ می‌شود.

    پل میانگذر دریاچه ارومیه در ۳۵ کیلومتری این شهر قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *