×
×

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی
مدارس بجنورداین هفته غیرحضوربرگزارمیشوند

  • کد نوشته: 14162
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۴
  • ۰
  • مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: مدارس شهری و روستایی شهرستان بجنورد هفته پیش رو تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه می‌شود.
    مدارس بجنورداین هفته غیرحضوربرگزارمیشوند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: مدارس شهری و روستایی شهرستان بجنورد هفته پیش رو تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه می‌شود.

    جواد نظری اظهار داشت: موضوع تعطیلی مدارس فردا در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و تصمیم گیری می شود.

    وی با بیان اینکه فرمانداری ها می توانند برای تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی تصمیم بگیرند افزود: برخی تصمیم گیری ها به فرمانداری ها محول شده است و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اعلام می کنند که برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و یا مجازی است.

    وی افزود: تاکنون، فرمانداری شهرستان شیروان به ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرده است که آموزش در مدارس شهر و روستای این شهرستان به صورت مجازی است.

    مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه شهرستان های دیگر در این زمینه گزارشی  اعلام نکرده اند اظهار داشت: به هر حال، نتایج نشست ملی ستاد مقابله با کرونا که فردا برگزار می شود، در این زمینه تعیین کننده است.

    مدارس بجنورداین هفته غیرحضوربرگزارمیشوند
    مدارس بجنورداین هفته غیرحضوربرگزارمیشوند

    احمد برداران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم گفت: ستادهای شهرستانی استان متناسب با وضعیت و گروه های شغلی ابلاغی، تصمیم خواهند گرفت.

    فرماندار بجنورد هم به خبرنگار ایرنا اعلام کرد که تعطیلی مدارس شهر و روستا تا اطلاع ثانوی تمدید شده و نتایج نشست ستاد ملی کرونا برای تصمیم گیری آموزش در مدارس به صورت حضوری و یا مجازی، تعیین کننده است.

    غلامرضا عوض زاده اظهار داشت: مدارس شهر و روستای شهرستان بجنورد فردا تعطیل است و آموزش به صورت مجازی دنبال می شود.

    عباس سعیدی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در پاسخ به بلاتکلیفی و سرگردانی معلمان و دانش آموزان برای حضور در مدرسه گفت: اعلام تعطیلی مدرسه باید از طریق ستاد مقابله با کرونا باشد، تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

    پیش از این، اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در فضای مجازی، از تمدید تعطیلی مدارس تا اطلاع بعدی خبر داده بود. اما رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی اعلام کرد که تصمیم های مربوط به تعطیی اصناف و مشاغل و مدارس منوط به تصمیم ستاد استانی مدیریت کروناست که تاکنون تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته نشده است.

    دکتر سیداحمد هاشمی درباره خبر دیگری مبنی بر تعطیلی ۲ هفته کشور که به نقل از معاون وزیر بهداشت در بجنورد منتشر شده بود اظهار داشت: دکتر جان بابایی به صورت غیررسمی اعلام کرد که تعطیلی ۲ هفته ای کشور در ستاد ملی کرونا بررسی می شود.

    تعطیلی مدارس شیروان

    فرماندار شیروان گفت: با توجه به وضعیت هشدار قرمز شیوع ویروس کووید ۱۹و مصوبه ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، فعالیت آموزشی تمام مدارس شهری و روستایی از روز شنبه ۲۴ آبان ماه به مدت یک هفته به صورت غیرحضوری است.

    امین رضا مرآتی خاطرنشان کرد: این محدودیت و تعطیلی شامل کادر اجرایی مدارس نیست.

    ۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *