×
×

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران بجنورد
کاهش۲۵درصدی شهریه مدارس شاهد

  • کد نوشته: 14177
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۴
  • ۰
  • معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران بجنورد گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش‌ها به علت شیوع ویروس کرونا، شهریه مدارس شاهد این شهرستان ۲۵ درصد کاهش یافت.
    کاهش۲۵درصدی شهریه مدارس شاهد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران بجنورد گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش‌ها به علت شیوع ویروس کرونا، شهریه مدارس شاهد این شهرستان ۲۵ درصد کاهش یافت.

    پیمان پدیداران اظهار داشت: مدارس شاهد نسبت به اخذ شهریه‌ها به علت مشکلات اقتصادی خانواده ها ناشی از کرونا سختگیری نداشته باشند.

     معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران بجنورد با اشاره به مصوبه کاهش ۲۵ درصدی شهریه مدارس شاهد تصریح کرد : خانواده هایی که تمامی شهریه را پرداخت کرده اند پس از بررسی مبلغ مورد نظر به حساب آنان عودت داده می شود.

    وی افزود: در سطح بجنورد ۹ مدرسه شاهدکه متشکل از پنج مدرسه ابتدایی، ۲ مدرسه متوسطه اول (یک دخترانه و یک پسرانه)، ۲ مدرسه متوسطه دوم(یک دخترانه و یک پسرانه) دایراست که به ترتیب میزان شهریه دریافتی به صورت سالانه از دانش آموزان مقطع ابتدایی ۶میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، متوسطه اول ۷میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و متوسطه دوم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

    کاهش۲۵درصدی شهریه مدارس شاهد
    کاهش۲۵درصدی شهریه مدارس شاهد

    وی با بیان اینکه دانش آموزان غیرایثارگر با شرایط و امتیازات خاص نیز می توانند در این مدارس شرکت کنند گفت: هم اکنون ۸۳ دانش آموز به غیر از طرح شاهد(فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای ۵۰ درصد) در این مدارس حضور دارند.

    ۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار معلم تحصیل می کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *