×
×

کاهش ساعت کاراتوبوسرانی تبریز

  • کد نوشته: 14193
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۴
  • ۰
  • شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوس‌های این شرکت خبر داد.
    کاهش ساعت کاراتوبوسرانی تبریز
  • تبلیغ هدفمند

     شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت کاری و تغییر مسیر تردد اتوبوس‌های این شرکت خبر داد.

    در این اطلاعیه آمده است: پیرو مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه بیست و چهارم آبان ماه امسال تا اطلاع بعدی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب است.

    همچنین بر اساس این اطلاعیه از تاریخ یاد شده، ورود اتوبوس‌ها به هسته‌ مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیرهای پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه‌های موجود در مرکز شهر به شرح زیر خدمات رسانی خواهند کرد.

    اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبداء پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

    اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبداء میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

     اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳ از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

    اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.

    در مسیر تندرو، اتوبوس‌های این مسیر در ایستگاه‌های هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان ۲۲ بهمن (ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده کردن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاه‌ها طبق رویه قبلی خواهد بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *