×
×

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
پاداش خوش حسابی صنعتی برای مشترکین

  • کد نوشته: 14197
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: مشترکین و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی خوش حساب از پاداش ویژه این شرکت بهره‌مند شدند.
    پاداش خوش حسابی صنعتی برای مشترکین
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: مشترکین و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی خوش حساب از پاداش ویژه این شرکت بهره‌مند شدند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، حسین قدیمی روز شنبه در نشست با فرماندار خلخال افزود: در راستای اعمال تخقیف ویژه برای آن دسته از مشترکان برق صنعتی که اقدام به پرداخت بدهی معوقه خود به این شرکت کرده‌اند، امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال به صورت پاداش به مشترکین صنعتی خوش حساب از سوی شرکت توزیع برق استان اردبیل پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه اجرای طرح پرداخت پاداش به مشترکین خوش حساب صنعتی استان مورد استقبال واحدهای صنعتی قرار گرفته، اظهارداشت: در صورت پرداخت به موقع بدهی معوقه، بهای برق مصرفی کارخانه نئوپان خلخال ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان پاداش از سوی این شرکت به این واحد صنعتی پرداخت خواهد شد.

    او با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد جمعیت خلخال را مشترکین کم مصرف تشکیل می‌دهد، بیان کرد: با اجرای طرح برق امید که از اول آبان ماه امسال در استان اردبیل اجرایی شده در قبض‌های جدید مشترکین کم مصرف این شهرستان از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از موفقیت‌آمیز بودن مانور برق اصلاح روشنایی معابر خلخال در آبان ماه امسال خبر داد و افزود: اجرای مانور در مشگین‌شهر با ۱۲ میلیارد ریال هزینه و خلخال با ۶۵ میلیارد ریال بخش بزرگی از مشکل روشنای معابر این شهرها را برطرف کرد.

    پاداش خوش حسابی صنعتی برای مشترکین
    پاداش خوش حسابی صنعتی برای مشترکین

    قدیمی گفت: با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز مانورهای برق در مناطق مختلف، شرکت توزیع برق استان قصد دارد ماهانه با برگزاری مانور و استفاده از ظرفیت کاری و لجستیکی شرکت، مشکلات برق مناطق مختلف استان را بصورت سریع و یک روزه برطرف کند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار خلخال از نعمت برق برخوردار هستند، از تلاش برای برق‌دار کردن ۲ روستای فاقد برق زیر پنج خانواری پیرانلو واقع در بخش مرکزی و ازناو سر در بخش خورش‌رستم این شهرستان خبر داد.

    فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست تلاش‌های صورت گرفته امسال از سوی شرکت توزیع برق اردبیل برای رفع مشکلات برق شهری روستایی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش رضایت‌مندی مردم از مدیریت برق منطقه حاکی از عملکرد مناسب این شرکت در رفع مشکلات مردم است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *