×
×

رانت خواری سبب افزایش قیمت هاست
مشکلات کشور نیازمند مدیرکارآمداست

  • کد نوشته: 14213
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۴
  • ۰
  • خداشکر کاظمی تولید کننده ای که به دلیل اشتباه کارخانه 90 هزار متری آن تبدیل به متروکه می شود اما او با این همه مشکلاتی که برایش پیش آمده معتقد است " گره اقتصادی کشور با دستان خودمان باز شدنی است "
    مشکلات کشور نیازمند مدیرکارآمداست
  • تبلیغ هدفمند

    هنگامه خاندوزی خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین، خداشکر کاظمی  تولید کننده ای که به دلیل اشتباه کارخانه ۹۰ هزار متری آن تبدیل به متروکه می شود  اما او با این همه مشکلاتی که برایش پیش آمده معتقد است ” گره اقتصادی کشور با دستان خودمان باز شدنی است “

    این تولید کننده کارخانه قالب بتن که در سال ۶۷ در شهرستان کاشان فعالیت خود را شروع کرده است در سال ۹۳  با دو هزار نفر اشتغال و ۳۰ سال فعالیت به دلیل عدم پرداخت مالیاتی که اشتباه نوشته شده بود به تعطیلی کشیده می شود.

     این تولید کننده می گوید: ۴۰ میلیارد تومان مالیات اشتباهی در سال ۹۳ نوشته اند ،  سه سال دوندگی متوجه شدند که مالیات اشتباهی نوشته شده و برای پیش فاکتوری که فروش نشود مالیات تعلق نمی گیرد، و کارخانه با  دو هزار نفر نیرو به تعطیلی کشید و بانک ملی کاشان نیز   60 هزار متر نیز به نامش زده است.

    خداشکر ادامه می دهد، من اگر به دنبال ثروت بودم کارخانه تاسیس نمی کردم با خرید زمین در بهترین جا می توانستم بهترین ثروت را برای خود رقم بزنم.

    ·        برای هر میز خدمت ۷۳ شهید داده ایم

    وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور را باید در داخل خودمان جستجو کنیم ادامه داد: اگر از ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم فرمانده ها در صف اول جنگ بوده اند الان مسئولان تنها پشت میز نشسته اند و امضا می کنند.

    ما برای هر میز ۷۳ شهید داده ایم از خون شهداء خجالت بکشید و در برابر مسئولیتی که به دست گرفته اید باید پاسخگو باشید.

    خداشکر کاظمی با تاکید بر اینکه گره اقتصادی راه حل دارد،یادآور شد:  ما نیاز به آمریکا نداریم در کشور همه چیز برای توسعه اقتصادی وجود دارد و مشکلات اقتصادی کشور تنها نیاز به مدیر خوب و با شرف دارد.  

    وی که عنوان صادر کننده نمونه را در کارنامه خود دارد  و سال های سال به عنوان تولید کننده نمونه انتخاب شده  می گوید در این سال ها یک دلار نیز ارز دولتی  استفاده نگرفته ام ولی با این وجود ارز وارد این کشور کرده ام .

    این تولید کنند با بیان اینکه با همه مشکلات و  با ارز آزاد ماشین آلات وارد کار  کردم ، خاطرنشان کرد: کشور برای ماست این همه دشمن داریم و این همه نامرد داریم، نباید اجازه بدهیم که  آنها برای ما تصمیم بگیرند، چه ترامپ چه بایدین برای ما فرقی ندارد ، مگر زمان اوباما داعش درست نکرد و برای کشتن ما کمر نبسته اند؟!!

    ·        مرگ بر آمریکا می گویم اپل وارد کشور می شود

     در کشور ما متاسفانه به چیبس و بیسکویت و شکلات ارز دولتی تعلق می گیرد ولی به مباحث مهم اقتصادی خیر؟ واقعا اینها چه کسانی هستند، بنده به این قضیه اعتراض کرده ام  ما اگر در دنیا  برای تولید شکلات درجه یک نباشیم درجه دو هستیم این  تنقلات خارجی را چه کسانی مصرف می کنند؟!! چه فایده ای برای اقتصاد کشور دارد؟! جیب چه کسانی را پر می کند؟  

    مرگ بر آمریکا می گویم شکلات خارجی وارد می کنیم، مرگ بر آمریکا می گویم موبایل اپل وارد می کنیم، نوشیدنی پپسی وارد کشور می شود، اینها واقعا چه کسانی هستند؟!!

    سالانه  42 میلیون تن تولید فولاد کشور است حدود ۴۸۰ هزار میلیارد تومان رانت خواره از این تولید فولاد بهره بردند، چرا به این موضوعات رسیدگی نمی شود، تورم شاخ و دم ندارد اینها همه خود سبب تورم و  افزایش قیمت مسکن است.

    ناراحتم به خاطر مردم ، کارگرها و کشورم اگر یک میز گرد اقتصادی با چند نفر بازاری با تجربه گذاشته شود نه  با آن تحصیل کرده ها در آمریکا و انگلیس، بازاریان بهترین راه حل را برای خروج از تحریم به ما خواهند داد.

    خدا شکر کاظمی بسیار ناراحت است و پرتنش حرف می زند، چرا که او وطن خود را دوست دارد و از اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد دلگیر می شود اما ناامید نشده و همچنان نیز ایستاده است ما نیز باید باایستم و از کشورمان، شرفمان و خون جوانانمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم عده ای رانت خوار و فریب خورده آمریکا و انگلیس بتوانند ثروت کشور را به تاراج ببرند.

    به فرمایش امام خمینی “ما از شر رضا خان و محمد رضا شاه خلاص شده ایم اما از شر تحصیل کرده های انگلیس و آمریکا خلاص نخواهیم شد”

    نویسنده: هنگامه خاندوزی
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *