×
×

استاندار زنجان
مهیاشدن تبدیل زنجان به مرکزلجستیک شمالغرب کشور

  • کد نوشته: 14271
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • ۰
  • استاندار زنجان گفت: گام‌های اولیه برای تبدیل این استان به عنوان مرکز لجستیک شمالغرب کشور برداشته شده است.
    مهیاشدن تبدیل زنجان به مرکزلجستیک شمالغرب کشور
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار زنجان گفت: گام‌های اولیه برای تبدیل این استان به عنوان مرکز لجستیک شمالغرب کشور برداشته شده است.

    فتح الله حقیقی  افزود: با ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین و همچنین جاده‌های ارتباطی سلطانیه – قیدار – همدان و زنجان – بیجار – همدان که اعتبار آن تخصیص یافته است در واقع پایه اولیه و اصلی مرکز لجستیکی شدن زنجان فراهم می شود.

    وی اظهار داشت: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سفر به زنجان (مرداد امسال) مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین، تخصیص دادند تا عملیات اجرایی این پروژه مهم و تاثیرگذار تا پایان سال به اتمام برسد.

    استاندار زنجان با بیان اینکه موضوع ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین از برنامه های سفر مقام معظم رهبری به زنجان بود، تاکید کرد: ما به عنوان سرباز ایشان بر خود تکلیف می دانیم که این پروژه را به سرانجام رسانده و در موعد مقرر (تا پایان امسال) افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

    مهیاشدن تبدیل زنجان به مرکزلجستیک شمالغرب کشور
    مهیاشدن تبدیل زنجان به مرکزلجستیک شمالغرب کشور

    حقیقی افزود: با اجرای این پروژه در حقیقت ظرفیت حمل بار در مسیر کریدور شرق به غرب کشور سالانه بیش از هفت میلیون تن افزایش خواهد یافت و زمان سفر از تهران به زنجان و بالعکس، بیش از یک ساعت کاهش پیدا خواهد کرد که این نه فقط برای زنجان بلکه برای استان های همجوار نیز مفید و حائز اهمیت بسیار خواهد بود.

    به گزارش ایرنا، ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین، یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار زنجان است که عملیات اجرایی آن از سال ۸۳ آغاز و کارگاه آن پس از مدتی وقفه، فعال و پیشتر ۸۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور برای اتمام این پروژه، کارسازی شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *