×
×

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان‌وبلوچستان
اختصاص۹.۹۶هکتاربرای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

  • کد نوشته: 14275
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: اراضی تحویل داده شده به بنیاد مسکن برای اجرای طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان ۹.۹۶ هکتار است.
    اختصاص۹.۹۶هکتاربرای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: اراضی تحویل داده شده به بنیاد مسکن برای اجرای طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان ۹.۹۶ هکتار است.

    خلیل منبتی اظهارداشت: تاکنون ۱۵ هزار و ۷۰۱ خانوار ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان شناسایی و در سامانه ثبت که از این تعداد تاکنون چهار هزار و  ۳۸۳ خانوار واجد شرایط، تکمیل پرونده کرده و چهار هزار و ۲ خانوار نیز برای آغاز روند ساماندهی به شهرداری معرفی شدند.

    وی افزود: تاکنون ۲هزار و ۷۷۷ سرپرست خانوار برای صدور سند به شهرداری زاهدان معرفی شدند که برای ۴۶۷ خانوار سند صادر شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: همچنین تعداد معرفی‌‍‌شده‌ها به شهرداری زاهدان برای صدور پروانه یکهزار و ۲۲۵ خانوار هستند که از این میزان برای ۴۶۸ خانوار پروانه صادر شده است.

    وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز ۱۲۴ واحد در سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان آغاز شده بیان کرد: ۱۹۱ خانوار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که از این تعداد، بانک‌ها با ۱۰۱ خانوار عقد قرارداد کرده‌اند.

    اختصاص۹.۹۶هکتاربرای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی
    اختصاص۹.۹۶هکتاربرای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی

    منبتی اظهارداشت: تخریب و آواربرداری ۱۲۴ واحد، پی‌کنی۱۲۴واحد، آرماتور بندی۱۱۰واحد، فونداسیون۸۱ واحد، اجرای اسکلت ۴۱ واحد، اجرای سقف ۳۳واحد، اجرای نمای سه واحد مسکونی در زاهدان انجام شده است.

    وی با اشاره به میزان عملیات اجرایی این طرح افزود: همچنین تسطیح و آماده‌سازی ۱۶۴هزارو  ۳۵۰ مترمربع، حمل مصالح ۳۴ هزارمترمکعب، زیرسازی ۱۰۷ هزار و۱۰۰ مترمکعب، اجرای جوی و جدول هشت هزار و ۶۴۵ مورد، ‌خاک‌برداری ۶۹ هزار و ۴۹۵ مترمکعب، خاکریزی ۴۶ هزار و ۳۰۰ مترمکعب، حفر چاه ۷۲ حلقه، حمل نخاله ۳۲ هزار و ۱۵۰ مترمکعب، ساخت کانال یکهزار و ۳۵۰، پیاده‌رو سازی هشت هزار و ۲۷۰ مترمربع، آسفالت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان انجام شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *