×
×

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه
مرگ ۱۹ کرمانشاهی

  • کد نوشته: 14279
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • ۰
  • رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته بافوت ۱۹ نفر از هم استانی‌ها براثر کرونا، آمار فوتی‌ها به هزار و ۵۳ نفر رسید.
    مرگ ۱۹ کرمانشاهی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته بافوت ۱۹ نفر از هم استانی‌ها براثر کرونا، آمار فوتی‌ها به هزار و ۵۳ نفر رسید.

    مهدی محمدی افزود: این ۱۹ نفر به ترتیب شامل هشت نفر در کرمانشاه، ۲ نفر در اسلام آبادغرب، ۲ نفر در قصرشیرین، ۲ نفر در پاوه و در شهرستان های هرسین، صحنه، سنقر و کلیایی، گیلان غرب و سرپل ذهاب هر کدام یک نفر می شود.

    وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد بیمار جدید کرونایی بستری و ۱۳۶ مورد بیمار پس از بهبودی ترخیص شدند.

    محمدی، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های کرمانشاه را هزار و ۲۱۲ نفر اعلام کرد.

    در کرمانشاه از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶۹ بیمار کرونایی بستری و ۱۸ هزار و ۳۲۴ بیمار نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند.  

    مرگ ۱۹ کرمانشاهی
    مرگ ۱۹ کرمانشاهی

    برای عبور از بحران کرونا نیازمند مشارکت مردم هستیم

    استاندار کرمانشاه گفت: وضعیت استان به لحاظ آمار مبتلایان و روند افزایشی تعداد فوتی‌ها بسیار نگران کننده است و عبور از این بحران نیازمند مشارکت جدی مردم است.

    هوشنگ بازوند» روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رییس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ اظهارداشت: وزارت بهداشت در نشست امروز ستاد ملی کرونا، با توجه به شرایط موجود اعمال یک مجموعه گسترده از محدودیت های جدید را در قالب یک مصوبه پیشنهاد کرد.

    وی افزود: براساس این مصوبه محدودیت های در نظر گرفته شده برای گروه‌های چهارگانه مشاغل براساس وضعیت نارنجی و یا قرمز بودن شهرها اعمال می شود. البته خدمات دهی مشاغل گروه یک به دلیل ضرورت آن‌ها، همچنان ادامه خواهد داشت.

    استاندار کرمانشاه ادامه داد: در این نشست مقرر شد این مصوبه توسط سازمان امور استخدامی و قرارگاه مبارزه با کرونا بررسی شود و تا پنجشنبه نظر نهایی را اعلام کنند تا از شنبه در سراسر کشور اجرایی شود.

    بازوند خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت استان کرمانشاه بسیار حاد است و جزء شهرستان دالاهو بقیه شهرستان ها در وضعیت قرمز و بحرانی به سر می برند. 

    وی هشدار داد: اگر مردم رعایت نکنند استان گرفتار یک بحران بسیار حاد خواهد شد و مجبوریم تعطیلی های گسترده ای را اعمال کنیم.

    مدیر ارشد استان ادامه داد: دیروز در استان کرمانشاه ۱۹ نفر بر اثر  کرونا جان باخته اند که یک آمار بی سابقه و وحشتناک است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *