×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی
تبلت‌دار دانش‌آموزان نیازمند

  • کد نوشته: 14379
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۴۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با کمک نیکوکاران، برای برخورداری دانش‌آموزان نیازمند استان از آموزش مجازی، در اختیار آنان قرار گرفت.
    تبلت‌دار دانش‌آموزان نیازمند
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۴۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با کمک نیکوکاران، برای برخورداری دانش‌آموزان نیازمند استان از آموزش مجازی، در اختیار آنان قرار گرفت.

    مجید الهی راد با اشاره به روند تامین ۲ هزار تبلت مورد نیاز دانش آموزان استان، افزود: تبلت های اهدایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با کمک نیکوکاران و منابع اعتباری این نهاد تهیه شده است.

    وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان همچنان کمک‌های مردم را در زمینه تامین تبلت جمع آوری می‌کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه تاکنون سه میلیارد ریال به صورت نقدی جمع آوری شده و این مبلغ به مرکز ارسال شده است تا دیگر دانش آموزان نیازمند استان نیز از تبلت رایگان بهره مند شوند.

    تبلت‌دار دانش‌آموزان نیازمند
    تبلت‌دار دانش‌آموزان نیازمند

    الهی راد با بیان اینکه هدف از این اقدام خداپسندانه،  بهره مندی دانش آموزان نیازمند از آموزش‌های مجازی در وضعیت کرونایی است، یادآور شد: هم  اکنون حدود ۲ هزار دانش آموز نیازمند در استان نیاز به گوشی هوشمند دارند ولی در این بین تهیه تبلت رایگان برای ۷۳۸ خانوار با سه دانش آموز به بالا و هزار و ۱۰۰ دانش آموز کنکوری زیر پوشش کمیته امداد، در اولویت این نهاد است.

    بیش از ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *