×
×

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی علی آباد کتول خبر داد؛
تاسیس مرکز نوآوری هوشمند سازی شمال کشور در دانشگاه آزاداسلامی واحد علی آباد کتول

  • کد نوشته: 1448
  • ۱۳۹۸-۰۶-۲۶
  • ۰
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بین المللی واحدعلی آباد کتول با اشاره به تاسیس مرکز نوآوری هوشمند سازی در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول، گفت: برای راه اندازی و تجهیز این مرکز مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شد.
    تاسیس مرکز نوآوری هوشمند سازی شمال کشور در دانشگاه آزاداسلامی واحد علی آباد کتول
  • تبلیغ هدفمند

    سید حسن سید رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار با بیان اینکه در حوزه هوشمند سازی فعالیت های خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به فعالیت های خوبی که صورت گرفت مرکز نوآوری هوشمند سازی شمال کشور در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول تاسیس شد.

    وی افزود: باتوجه به نامه نگارهای انجام شده اعتبار دولتی به این دانشگاه اختصاص پیدا خواهد کرد.

    رئیس دانشگاه بین المللی علی آباد کتول با اشاره به اینکه امروز واحد علی آباد کتول یک واحد مطرح در کشور است، گفت: با جاذبه های های که در این شهرستان وجود دارد باید به قطب اکوتوریست در کشور تبدیل شود.

    وی یادآور شد: این دانشگاه تنها واحدی هست که در مجاورت آبشار، جنگل و سد قرار دارد که امید است با کمک یکدیگر بتوانیم اتفاق های خوبی را رقم بزنیم.

    سیدرضایی اظهار کرد: امید است این دانشگاه بتواند علاوه بر حوزه آموزش گام های بزرگی در بحث اقتصاد، تولید داخلی و رونق بردارد.

     از راه اندازی سرای نوآوری گیاهان صنعتی و سرای نوآوری و ارتقا عملکرد اسب اصیل ترکمن در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول خبر داد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *