×
×

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی
آغازتوزیع۸۶۱تن روغن خوراکی درفروشگاه های موادغذایی

  • کد نوشته: 14512
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۷
  • ۰
  • رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۸۶۱ تن روغن خوراکی تنظیم بازار برای مصرف خانوار استان با نرخ مصوب در حال جذب و توزیع است و نگرانی در تامین این محصول وجود ندارد.
    آغازتوزیع۸۶۱تن روغن خوراکی درفروشگاه های موادغذایی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۸۶۱ تن روغن خوراکی تنظیم بازار برای مصرف خانوار استان با نرخ مصوب در حال جذب و توزیع است و نگرانی در تامین این محصول وجود ندارد.

    حسن وحیدی داشت: حواله برای تامین ۶۳۰ تن روغن خوراکی مصرف خانوار صادر شده است که بخشی جذب شده و در حال توزیع است.

    وی افزود: ۲۳۱ تن روغن خوراکی هم در فروشگاه های زنجیره ای استان عرضه می شود، علاوه بر آن برای مصرف اصناف و صنایع استان هم ۵۰ تن روغن خوراکی در حال جذب است.

    رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عمده روغن خوراکی، روغن مایع است اما تلاش داریم تا روغن جامد هم جذب و توزیع شود. 

    آغازتوزیع۸۶۱تن روغن خوراکی درفروشگاه های موادغذایی
    آغازتوزیع۸۶۱تن روغن خوراکی درفروشگاه های موادغذایی

    وحیدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تامین برنج هندی برای تنظیم بازار استان گفت: ۴۰۰ تن از این محصول در شهرستان های مختلف توزیع خواهد شد.

    وی گفت: توزیع شکر تنظیم بازار هم از اوایل آذرماه در استان آغاز می شود و مقرر است ماهانه بیش از ۴۳۰ تن از این محصول با قیمت مصوب توزیع شود. 

    وحیدی تصریح کرد: سهم استان از توزیع شکر تنظیم بازار، تامین سه هزار و ۴۵۲ تن است که این میزان شکر تا خردادماه سال آتی در بازار توزیع می شود. 

    رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: شکر تنظیم بازار در بسته های یک کیلوگرمی توزیع می شود و قیمت هر بسته حداکثر ۸۷ هزار ریال تعیین شده است.  

    استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و میزان مصرف سالانه شکر در این استان، ۲۸ هزار تن و برنج ۳۵ هزار تن است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *