×
×

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی
ساخت میزتحریر مجازی

  • کد نوشته: 14515
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۷
  • ۰
  • معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: یکی از معلمان اسفراینی توانست با ساخت میز تحریر مجازی، مشکلات و دغدغه‌های فرهنگیان برای تدریس در فضای مجازی را کاهش دهد.
    ساخت میزتحریر مجازی
  • تبلیغ هدفمند

     معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: یکی از معلمان اسفراینی توانست با ساخت میز تحریر مجازی، مشکلات و دغدغه‌های فرهنگیان برای تدریس در فضای مجازی را کاهش دهد.

    عصمت بدخشان داشت: حسین اسکندری، معلم دوره ابتدایی و دانش‌آموخته رشته تکنولوژی آموزشی، با این اقدام خود مشکلات معلمان را در تهیه محتوای آموزشی و بارگذاری آن در فضای مجازی به حداقل رسانده است.

    این معلم مبتکر که ۲۹ سال سابقه آموزشی دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، تعطیلی مدارس و کوچ آموزش به فضای مجازی و برنامه شاد، همکاران من برای اینکه تدریس مطلوبی در فضای مجازی داشته باشند، با مشکل روبه رو بودند.

    حسین اسکندری اظهار داشت: معلمان، همواره در تهیه فیلم مشکل داشته و نگران افت کیفیت کلیپ ها، به دلیل لرزش دست بودند که با ابداع میز تحریر مجازی و استفاده از مونوپاد و پایه، تهیه عکس و فیلم با کیفیت مطلوب تسهیل شده است.

    ساخت میزتحریر مجازی
    ساخت میزتحریر مجازی

    وی گفت: میز تحریر مجازی، وسیله ساده ای است که کاربرد راحتی هم دارد و از یک تخته سفید ۵۰ در ۵۰ یا ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر، مونوپاد و پایه قابل تنظیم تشکیل شده که به دلیل تعبیه دسته ای در پشت آن، به راحتی قابل حمل است.  

    این معلم خلاق گفت: شمار زیادی از همکاران فرهنگی برای تهیه این وسیله کمک آموزشی با من تماس گرفته اند.

    وی افزود: همین تقاضاهای بسیار سبب شد تا در ماه های اخیر، بخش زیادی از وقت خود را صرف تولید این میز کنم و در این مدت، سفارش های زیادی از استان های خوزستان، خراسان رضوی، مازندران، تهران و هرمزگان داشته ام و میزهای تولیدی خود را به دست متقاضیان رسانده ام.

    اسکندری با بیان اینکه قیمت تمام شده این میز، ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال است، گفت: تنها در شهرستان اسفراین ۸۰ دستگاه از این میز تحریر مجازی، به متقاضیان عرضه کرده ام.

    وی گفت: البته تاکنون تبلیغی برای فروش آن انجام نداده و یا بازاریابی صورت نداده ام و متقاضیان خود با اطلاع از وجود چنین وسیله ای از طریق همکاران، با من تماس گرفته و سفارش ساخت آن را داده اند.

    این معلم مبتکر گفت: خوشبختانه همکارانی که از این میز استفاده کرده اند، از کارآیی آن ابراز رضایت کرده اند.  

    ۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *