×
×

رییس اداره ایمنی، ‌ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی
حذف۲۳نقطه پرتصادف جاده‌ها

  • کد نوشته: 14612
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • ۰
  • رییس اداره ایمنی، ‌ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۳ نقطه پرتصادف در محورهای روستایی، فرعی و اصلی استان تا یک ماه آتی برچیده و اصلاح می‌شود.
    حذف۲۳نقطه پرتصادف جاده‌ها
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره ایمنی، ‌ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۳ نقطه پرتصادف در محورهای روستایی، فرعی و اصلی استان تا یک ماه آتی برچیده و اصلاح می‌شود.  

    حامد معروف اظهار داشت: اقدامات اساسی برای اصلاح ۲۳ نقطه پرتصادف جاده‌های استان شامل ۱۲ محور روستایی و فرعی و ۱۱ محور اصلی و بزرگراهی انجام شده است و با نصب تابلو و علائم، ایمنی این محورها ارتقا می یابد.  

    رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: حذف و برچیدن نقاط پرتصادف در ۱۱ محور دیگر هم تا اوایل سال آتی محقق می‌شود.  

    وی خاطرنشان کرد: امسال برای حذف نقاط پرتصادف در جاده های اصلی،  فرعی و روستایی استان بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است که امید می رود تمامی این میزان تخصیص یابد.  

    معروف افزود: شمار نقاط پرتصادف در محورهای استان ۹۴ نقطه است که از این تعداد تاکنون ۱۸ نقطه اصلاح شده است.

    حذف۲۳نقطه پرتصادف جاده‌ها

    وی افزود: البته با بازنگری انجام شده در جاده ها،  ۳۲۹ نقطه دارای تصادف در جاده های استان شناسایی و برای بررسی بیشتر به ستاد مرکزی ارسال شده است.

    رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: این نقاط در کمیسیون ایمنی راه های کشوری بررسی شده است و در نهایت این کمیسیون برای تصویب، به عنوان نقطه پرتصادف، تصمیم گیری می کند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی پیش از این گفته بود که حذف نقاط پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

    اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

    طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان های کشور قرار گرفته است.

    طول راه های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *