×
×

با حضور فرمانده کل سپاه؛
نخستین شهررزمی سپاه عملیاتی شد

  • کد نوشته: 14732
  • ۱۳۹۹-۰۸-۳۰
  • ۰
  • آئین الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان لشکری و کشوری در بندرعباس برگزار شد.
    نخستین شهررزمی سپاه عملیاتی شد
  • تبلیغ هدفمند

    آئین الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی به نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان لشکری و کشوری در بندرعباس برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی شناوری سنگین، چند منظوره و دوربرد است که قابلیت حمل و عملیاتی کردن انواع پهپاد و سامانه‌های موشکی، پدافندی و راداری دارد.

    این ناو با وزن ۱۲ هزار تن، طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۲ متر دارای رادار آرایه فازی سه بعدی، موشک‌های سطح به سطح، سطح به هوا، سامانه‌های مخابراتی یکپارچه بسیار پیشرفته جنگال و موشکی سوم خرداد با قابلیت حمل بالگرد ها، پهپاد‌ها و شناور‌های عملیاتی است که همه آن‌ها از تولیدات داخلی بوده و توسط جوانان متخصص مؤمن انقلابی طراحی و عملیاتی شده است.

    نخستین شهررزمی سپاه عملیاتی شد
    نخستین شهررزمی سپاه عملیاتی شد

    بیشتر بخوانید: الحاق ۱۸۸ پهپاد تمام بومی به نیروی دریایی سپاه

    ناو سنگین رزمی، اطلاعاتی و پشتیبانی شهید رودکی به مثابه یک شهر دریایی متحرک است که با همه تجهیزات و امکانات لازم آماده انجام ماموریت‌های اقیانوسی با ایجاد امنیت پایدار خطوط مواصلاتی دریایی و امدادرسانی به ناوگان تجاری و صیادی جمهوری اسلامی و کشور‌های منطقه‌ است.

    بنابراین گزارش، با پیوستن این شناور سنگین به ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه، ماموریت دریادلان سپاه برای حضور مقتدر در آب‌های دوردست، از امروز آغاز شد.

    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *