×
×

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی
ساخت ۳موزه در دست

  • کد نوشته: 14777
  • ۱۳۹۹-۰۸-۳۰
  • ۰
  • معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: سه موزه در شهرستان‌های شیروان، اسفراین و مانه و سملقان در دست ساخت است.
    ساخت ۳موزه در دست
  • تبلیغ هدفمند

    معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: سه موزه در شهرستان‌های شیروان، اسفراین و مانه و سملقان در دست ساخت است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی این اداره‌کل علی مستوفیان روز پنج‌شنبه اظهار داشت: موزه اسفراین در حاشیه پارک قائم در زمینی با گستره سه هزار و ۴۰۰ مترمربع در زیربنایی بیش از ۹۰۰ مترمربع در حال ساخت است که تاکنون با هزینه کرد بیش از ۱۷ میلیارد ریال ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    وی افزود: عملیات اجرایی موزه مانه و سملقان نیز از سال گذشته در بوستان رضوان‌شهر آشخانه در زمینی هزار متری با زیربنای ۷۰۰ مترمربع آغاز شده که تاکنون اعتباری بالغ‌ بر ۶ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

    مستوفیان گفت: ساخت موزه شیروان نیز مهر امسال با اختصاص پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی با همکاری شهرداری آغاز شد که این طرح نیز در زمینی به مساحت هزار مترمربع با زیربنای هزار مترمربع در ۲ طبقه در بوستان کوثر این شهر ساخته می شود.

    ساخت ۳موزه در دست
    ساخت ۳موزه در دست
    بهره برداری از مجتمع گردشگری گرمه تا بهمن‌ماه

    مسوول نمایندگی میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی گرمه گفت: مجتمع خدمات رفاهی‌ و گردشگری این شهرستان که در دوراهی سد «گلمندره» این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال ساخت است، تا بهمن امسال آماده بهره برداری می شود.

    رضاعلی غلامی افزود: این طرح به مساحت هزار و ۱۰۰ مترمربع، با هزینه کرد ۱۹ میلیارد ریال ساخته می شود که ضمن تأمین بهتر امنیت و رفاه رانندگان و مسافران، زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر به مسافران را فراهم آورده و رغبت مسافران برای ماندگاری در شهر را افزایش می‌دهد.

    شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی و در مرز این استان با استان های گلستان و سمنان قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *