×
×

رئیس پلیس فتا استان گلستان
تهدیدی که باورودپلیس فتاخنثی شد

  • کد نوشته: 14865
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری متهمی خبر داد که پس از به دست آوردن اطلاعات شخصی و خصوصی شهروند گلستانی اقدام به تهدید وی می‌کرد.
    تهدیدی که باورودپلیس فتاخنثی شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری متهمی خبر داد که پس از به دست آوردن اطلاعات شخصی و خصوصی شهروند گلستانی اقدام به تهدید وی می‌کرد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا سرهنگ ابراهیم پرسا، رئیس پلیس فتا استان گلستان در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان با موضوع مزاحمت اینترنتی و تهدید و اخاذی از شهروند گلستانی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

    این مقام مسئول یادآور شد: با تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی عملیاتی پلیسی در شهر گرگان دستگیر شد. وی در ابتدا منکر تهدید و مزاحمت برای شاکی پرونده  شد که نهایتاً با مشاهده ادله غیرقابل‌انکار، لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را انتقام‌جویی عنوان کرد.

    سرهنگ پرسا تصریح کرد: با بررسی‌های تکمیلی مشخص شد اختلافات خانوادگی و خصومت‌های شخصی بین شاکی و متشاکی باعث شده تا متهم در فرصتی مناسب با دسترسی غیرمجاز به گوشی شاکی، اطلاعات خصوصی وی را دریافت کند و ضمن ایجاد مزاحمت، قصد انتقام‌جویی و اخاذی از وی را داشته است.

    این مقام انتظامی گفت: خوشبختانه قبل از هتک حیثیت و به خطر افتادن آبروی این شهروند، اخاذی ۱۲۰ میلیون تومانی از وی نیز با اقدام به‌موقع پلیس فتا استان ناکام ماند و  این مجرم سایبری جهت تعـیین تکلـیف قضایی روانـه دادسـرا شد. 

    رئیس پلیس فتا استان گلستان به کاربران توصیه کرد: اطلاعات شخصی و محرمانه خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارند و به شبکه‌های اجتماعی و هویت‌ها در این فضا اعتماد نکنند تا اطلاعاتشان مورد سوءاستفاده سودجویان و مزاحمین اینترنتی قرار نگیرد. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *