×
×

رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی
دغدغه دریافت تسهیلات است تانوآوری

  • کد نوشته: 14875
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
  • ۰
  • رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: دریافت تسهیلات که بنوعی کمک دولت برای کارآفرینان بوده دغدغه است که بر توان مشکلات این قشر در مقابله با آسیب های که ویروس کرونا در این مدت به آنها وارد کرده می باشد که لازم است برای تسریع در پرداخت آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
    دغدغه دریافت تسهیلات است تانوآوری
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: دریافت تسهیلات که بنوعی کمک دولت برای کارآفرینان بوده دغدغه است که بر توان مشکلات این قشر در مقابله با آسیب های که ویروس کرونا در این مدت به آنها وارد کرده می باشد که لازم است برای تسریع در پرداخت آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

    هادی کاهانی مقدم در این ارتباط اظهار داشت:  این که کار آفرین به جای بازوان جامعه در راستای پیرفت و پیشبرد آن قدم بردارد اما برای ایستادن نیاز به تسهیلات دارد وجود ضعف در زیر ساخت های موجود است که موجب شده تا کارآفرینان که در اصل، می بایست با نوآوری سبب رونق کسب و کار در جامعه باشند، نیازمند دریافت تسهیلات اند تا اینکه از کمک دولت بی نیاز باشند .

    مقدم با اشاره به خدمات قابل ارائه به کارآفرینان در استان گفت:  در استان ۱۰ شرکت مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فعال است که می تواند به متقاضیان طرح های سرمایه گذاری که مبتنی بر نوآوری است، مشاوره ارائه دهد.

    رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: ارزیابی فنی – اقتصادی طرح ها، ارائه خدمات حقوقی، قانونی، برنامه ریزی و و بازاریابی، از جمله مواردی است که در این مراکز ارائه می شود.

    وی گفت: یکی از مشکلات در سرمایه گذاری ها، نبود آشنایی لازم و کافی سرمایه گذار است، در این زمین نیاز است تا فرد متقاضی دریافت تسهیلات، مجاب به دریافت مشاوره های لازم شود.

    کاهانی مقدم اظهار داشت: از دستگاه های اجرایی هم انتظار می رود متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی را به مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سوق دهند تا در روند اجرای طرح گرفتار مشکلات نشوند. 

    وی گفت: در این زمینه تلاش داریم تا با اقدام اطلاع رسانی  و فرهنگ سازی، دریافت مشاوره از این مراکز، به عنوان نیاز در میان سرمایه گذاران بدل شود. 

    کاهانی مقدم اظهار داشت: یکی دیگر از ظرفیت ها برای خدمات رسانی به کارآفرینان، کافه های کارآفرینی است، در استان هفت کافه کارآفرینی فعال است که به عنوان پاتوقی برای کارآفرینان است. 

    وی افزود: کافه های کارآفرینی، پاتوقی برای دانشجویان، اساتید و صاحبنظران است تا با گرد آمدن در این محل ایده های خود در زمینه کارآفرینی را به بررسی و مشورت بگذارند، این پاتوق ها، علاوه بر طرح ایده های کارآفرینی، بستری برای بیان مشکلات، چالش ها و معضلات هر بخش است.

    رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: یک مرکز شتاب دهنده با همکاری پارک علم و فناوری در استان فعال شده است که به صورت تخصصی به کارآفرینان خدمات می دهد و یک باشگاه کارآفرینی نوجوانان هم در مرکز استان با رویکرد خدمات رسانی به نوجوانان فعالیت دارد. 

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *