×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر
مطالبه‌ معوق کارگری دربوشهر

  • کد نوشته: 14902
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: این استان با وجود جمعیت ۷۰ هزار نفری کارگران دریک منطقه سرزمینی، اما کمترین مطالبه‌های معوق کارگری را دارد.
    مطالبه‌ معوق کارگری دربوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: این استان با وجود جمعیت ۷۰ هزار نفری کارگران دریک منطقه سرزمینی، اما کمترین مطالبه‌های معوق کارگری را دارد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: هرچند نفت، گاز و پتروشیمی از جمله صنایع مورد تحریم معرفی شده‌اند اما با تلاش مسئولان این صنایع و دستگاه‌های اجرایی امروز استان بوشهر کمترین مطالبات معوق کارگری را دارد.

    وی ادامه داد: همچنین در مقابل دعوت ضد انقلاب برای تمرد کارگران اما در استان بوشهر کمترین گزارش تمرد در این بخش گزارش شده‌است.

    خورشیدی اضافه کرد: بنای کار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبنی بر شنیدن و رسیدگی به مشکلات کارگری است و نباید هیچ مطالبه‌ای بدون رسیدگی باقی بماند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز با تلاش همه دستگاه‌های مسئول بهترین بستر آرامش و امنیت در این استان فراهم است و در بسیاری از شاخص‌های امنیتی و انتظامی بوشهر در رتبه‌های بالای ۲۰ قرار دارد.

    مطالبه‌ معوق کارگری دربوشهر
    مطالبه‌ معوق کارگری دربوشهر

    وی با اشاره به حوادث آبان ۹۸ناشی از افزایش قیمت بنزین گفت: استان بوشهر بهترین عملکرد را در مدیریت کردن این اعتراض‌ها  داشت و با همکاری مردم نجیب این استان بهترین مدیریت رخ داد.

    خورشیدی با اشاره به بحث تجمع‌های ناشی از کمبود آب در برازجان درسال ۹۷ یادآور شد: بدون اینکه هیچ صدمه‌ای به کسی وارد شود این اعتراض‌های خیابانی به بهترین صورت مدیریت شد.

    وی ادامه داد: در مدت تصدی مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، همه فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی انجام و هیچ فعالیت سیاسی نبود که در محاق تعطیلی قرار بگیرد و به محض درخواست انجام شد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری ۳۰۰ کنسرت و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان از جمله مهمترین فعالیت‌های فرهنگی در این استان است.

    وی در باره مسائل مربوط به فعالیت‌های نشاط اجتماعی گفت: بوشهر از استان‌های پیشگام در این زمینه بود و در ۲ سال گذشته بیش از ۸۰۰ برنامه نشاط اجتماعی برگزار و امسال نیز با وجود کرونا سمت و سوی فعالیت‌های این بخش به فضای مجازی گرایش پیدا کرده‌است.

    خورشیدی یادآور شد: براین اساس قرار است استان بوشهر میزبانی جشنواره ملی موسیقی کلاسیک و تا ۲ سال آینده نیز این استان میزبانی جشنواره موسقی محلی و استانی را برعهده داشته باشد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *