×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
مرگ۴۳۱بیمارکووید۱۹در کشور

  • کد نوشته: 14927
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
  • ۰
  • سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۲۹۳۱ بیمار جدید و فوت ۴۳۱ بیمار کووید۱۹ در کشورطی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
    مرگ۴۳۱بیمارکووید۱۹در کشور
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۲۹۳۱ بیمار جدید و فوت ۴۳۱ بیمار کووید۱۹ در کشورطی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

    دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۹۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۵۵ نفر از آنها بستری شدند.

    وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۴۱ هزار و ۳۰۸ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید.

    لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۵۹۶ هزار و ۱۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت:  ۵۷۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    وی همچنین افزود: تا کنون پنج میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

    منبع: وبدا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *