×
×

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی
۲۲۲روستامرزی گازرسانی می شود

  • کد نوشته: 14944
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در ادامه نهضت گازرسانی اکنون ۴۰۲ روستا در چهار شهرستان مرزی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به ۲۲۲ روستای دیگر این شهرستان‌ها در دست اجرا است.
    ۲۲۲روستامرزی گازرسانی می شود
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در ادامه نهضت گازرسانی اکنون ۴۰۲ روستا در چهار شهرستان مرزی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به ۲۲۲ روستای دیگر این شهرستان‌ها در دست اجرا است.

    سید محمود هاشمی روز شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و تلاش کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در حال حاضر ۴۰۲ روستا با جمعیت بیش از ۲۸ هزار و ۶۹۵ خانوار در چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

    وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته گازرسانی به ۲۲۲ روستای دیگر با جمعیت بیش از ۲۱ هزار و ۴۱۶ خانوار در این شهرستان‌ها در دست اجرا است.

    مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت گازرسانی به روستاهای مرزی گفت: با بهره‌مندی روستاهای مرزی از گاز طبیعی، علاوه بر ایجاد آسایش و رفاه، به میزان قابل توجهی از قاچاق سوخت از طریق مرزها نیز جلوگیری می‌شود.

    وی بیان کرد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور به شمار می‌آید و دارای بیشترین مرز مشترک با کشور افغانستان است که با اجرای پروژه‌های متعدد گازرسانی، اکثر روستاهای مرزی دارای قابلیت گازرسانی از این نعمت طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

    هاشمی گفت: در حال حاضر از مجموع ۹۵۱ روستای گازدار استان، تعداد ۷۳۶ روستا در سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌اند.

    وی رشد چشمگیر گازرسانی به روستاها را مرهون فعالیت‌های کارکنان شرکت گاز استان و حمایت‌های شرکت ملی گاز ایران دانست و تاکید کرد: نهضت گازرسانی در خراسان جنوبی حاصل زحمات کارکنانی است که در اقصی نقاط استان برای روشن شدن مشعل گاز در حال تلاش و کوشش هستند.

    استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بیش از ۴۰ درصد جمعیت این استان در مناطق روستایی ساکن هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *