×
×

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام
بازگشت به روال عادی ساعات کار

  • کد نوشته: 14967
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • ۰
  • معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا ساعات کار ادارات و بانک‌های این استان در تمامی وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد به روال سابق بازگشت.
    بازگشت به روال عادی ساعات کار
  • تبلیغ هدفمند

    معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا ساعات کار ادارات و بانک‌های این استان در تمامی وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد به روال سابق بازگشت.

    معروف بسطامی اظهار داشت: ساعات کاری ادارات بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا در ایلام بمدت ۲ هفته تا ساعت ۱۲ ظهر تعیین شده بود که به روال عادی بازگشت.

    وی افزود: بر این اساس ساعت کاری ادارات این استان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود که از امروز این مصوبه اجرا می‌شود.

    بسطامی با بیان اینکه بانک‌های استان نیز تا ساعت ۱۲ فعالیت داشتند و روزهای پنجشنبه تعطیل بودند، یادآور شد: بر اساس مصوبات جدید ستاد کرونا ساعات کاری بانک‌ها نیز به روال سابق بازگشت و تعطیلی روزهای پنجشنبه لغو شد.

    بازگشت به روال عادی ساعات کار
    بازگشت به روال عادی ساعات کار

    به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام استاندار ایلام، سه طرح عمده کرونایی شامل مدیریت، نظارت و آموزش محله محور، محدودیت تردد و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و تعطیلی نسبتا وسیع در سیستم اداری و بازار از امروز شنبه در این استان اجرا می‌شود.

    از مجموع ۱۱ شهرستان استان ایلام ۲ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، هشت شهرستان نارنجی و تنها یک شهرستان زرد است.

    بر اساس آخرین اطلاعات، شهرستان‌های ایلام و چرداول در وضعیت قرمز، سیروان، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر در وضعیت نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *