×
×

رییس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
افزایش۵برابری تماس بامرکزمدیریت راهها

  • کد نوشته: 14974
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • ۰
  • رییس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این خصوص گفت : با اعمال جدید محدودیت ها با افزایش 5برایری تماس با مرکز مدیریت اطلاعات راههای استان نسبت به عد تردد خودرو در پی شیوع کرونا از روز شنبه یکم آذر ماه روبرو بودیم.
    افزایش۵برابری تماس بامرکزمدیریت راهها
  • تبلیغ هدفمند

    رییس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این خصوص گفت : با اعمال جدید محدودیت ها با افزایش ۵برایری تماس با مرکز مدیریت اطلاعات راههای استان نسبت به عد تردد خودرو در پی شیوع کرونا از روز شنبه یکم آذر ماه روبرو بودیم.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محسن میرصالحی اظهار داشت: تماس روزانه با مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تا قبل از اجرای محدودیت تردد به ۵۰۰ مورد می رسید ولی /تا ظهر/ امروز به پنج برابر افزایش یافت و این روند همچنان ادامه دارد.

    وی ابراز داشت: تماس اهالی گلستان با مرکز مدیریت اطلاعات راهها عمدتا برای آگاهی از اعمال محدودیت های تردد ناشی از کرونا است.

    مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با شماره تماس ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ در شبانه روز برای اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راهها و راهنمایی مسیرهای مناسب در اختیار عموم است.

    افزایش۵برابری تماس بامرکزمدیریت راهها
    افزایش۵برابری تماس بامرکزمدیریت راهها

    میرصالحی در خصوص وضعیت تردد در محورهای ارتباطی گلستان هم گفت: اکنون تردد خودرو در محور گرگان – علی آباد به عنوان پرترافیک ترین جاده درون استانی ۷۰ درصد کاهش را نسبت به روز قبل نشان می دهد.

    به گفته وی تردد در محورهای ورودی به داخل استان از جمله جنگل گلستان و خوش ییلاق آزادشهر نیز ۹۰ درصد کاهش را نشان می دهد.

    گلستان افزون بر ۵ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر آن سخت گذر است.

    استان گلستان با وسعت افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و جای دادن یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت از شرق با خراسان شمالی، از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان و از شمال با کشور ترکمنستان همسایه است.

    طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرستانهای گرگان، آق قلا، بندرترکمن و کلاله در وضعیت قرمز، رامیان در وضعیت زرد و بقیه ۹ شهرستان استان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

    از امروز شنبه یکم آذر برای مهار کرونا محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد، تعطیلی مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات اعمال شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *