×
×

رییس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان
تعطیلی۸آیین عروسی

  • کد نوشته: 15013
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • ۰
  • رییس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در ارتباط با این خبر گفت: با هشت آیین عروسی در جهت حفظ سلامت شهروندان و با هدف ممانعت از شیوع و همه گیری ویروس کرونا، با همکاری نیروی انتظامی طی۱۰ روز اخیر در این شهرستان با برگزار کنندگان آن بررخورد و مراسمات آنها متوقف شد.
    تعطیلی۸آیین عروسی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در ارتباط با این خبر گفت: با هشت آیین عروسی در جهت حفظ سلامت شهروندان و با هدف ممانعت از شیوع و همه گیری ویروس کرونا، با همکاری نیروی انتظامی طی۱۰ روز اخیر در این شهرستان با برگزار کنندگان آن بررخورد و مراسمات آنها متوقف شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضاعلی یوسفی در این ارتباط اظهار داشت: تحقیقات نشان داده دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و تجمعات بعنوان کانون‌ اصلی انتقال ویروس کووید۱۹ و افزایش آمار ابتلا و سرازیر شدن به سمت مراکز درمانی و بیمارستانها است که متاسفانه علی الرغم توصیه‌های بهداشتی، برخی از شهروندان با نادیده گرفتن شرایط حاد کشور همچنان اصرار به برگزاری این نوع مراسم ات دارند.

    وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به برپایی عروسی ها در مناطق روستایی این شهرستان است، خاطرنشان کرد: مسابقات اسبدوانی از برنامه هایی بود که معمولا در مراسم عروسی این منطقه برگزار می شد که با همکاری مسوولان انتظامی شهرستان، ماه گذشته از برگزاری ۲ مسابقه اسبدوانی نیز جلوگیری شد.

    یوسفی با اشاره به بازرسی های بهداشتی مداوم از بخش های مختلف و واحدهای صنفی رازوجرگلان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۱۰ هزار و ۸۸۷ مورد بازرسی به منظور بررسی نحوه رعایت موازین بهداشتی و کنترل شیوع ویروس کرونا در بخش های مختلف شهرستان انجام شده است.

    تعطیلی۸آیین عروسی
    تعطیلی۸آیین عروسی

    وی افزود: در پی این بازرسی ها ۲۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد و ۶۳۸ واحد صنفی نیز اخطار کتبی و شفاهی دریافت کردند.

    خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

    این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

    راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن این استان در راز و جرگلان است.

    خراسان شمالی از مردادماه، در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و در هفته های اخیر شمار فوتی ناشی از این ویروس افزایش یافته است.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *