×
×

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی
کاهش۳۵درصدی تردد

  • کد نوشته: 15037
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • ۰
  • معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای آذر ماه همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا تردد خودروها در این استان با کاهش ۳۵ درصدی مواجه شده است.این نتیجه حاصله عملکردی است که دوربین های تردد شمار در روز ابتدایی سومین ماه از سومین فصل سال با ثبت 10460 وسیله نقلیه به ثبت رسانده است.
    کاهش۳۵درصدی تردد
  • تبلیغ هدفمند

     معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای آذر ماه همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا تردد خودروها در این استان با کاهش ۳۵ درصدی مواجه شده است.این نتیجه حاصله عملکردی است که دوربین های تردد شمار در روز ابتدایی سومین ماه از سومین فصل سال با ثبت ۱۰۴۶۰ وسیله نقلیه به ثبت رسانده است.

    سعید سبحانی داشت: در همین زمان ۱۰ هزار و ۴۳۱ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده که در مجموع میزان ترددها نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح ۳۵ درصد کاهش یافته است.

    کاهش۳۵درصدی تردد
    کاهش۳۵درصدی تردد

    وی گفت: بر اساس گزارش های اولیه دریافتی امروز نیز شمار ترددها در استان کاهش یافته است اما آمار دقیق ورود و خروج خودروها به خراسان شمالی ساعت ۲۴ شب مشخص خواهد شد.

    خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی مشهدالرضا (ع) و شمال کشور واقع است و سالانه در حدود ۲۰ میلیون مسافر از این استان گذر می کنند.

    این استان از ابتدای مردادماه درگیر وضعیت قرمز کرونایی شده است.  

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *