×
×

فرمانده انتظامی شهرستان «اسفراین»
پایان خوش گروگانگیری نافرجام

  • کد نوشته: 15082
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان «اسفراین» از دستگیری پدر عصبانی که 3 فرزندش را در منزل به گروگان گرفته بود، خبر داد.
    پایان خوش گروگانگیری نافرجام
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان «اسفراین» از دستگیری پدر عصبانی که ۳ فرزندش را در منزل به گروگان گرفته بود، خبر داد.

    به گزارش بازار کسب وکار پارس به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «مجید یگانه پور» با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه، زنی به دفتر امام جمعه شهرستان و بیان اینکه همسرش ۳ فرزند وی را در منزل به گروگان گرفته است، بلافاصله موضوع به پلیس شهرستان اعلام و ماموران انتظامی ظرف مدت کوتاهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

    وی گفت: با حضور ماموران در محل مشخص شد، پدر خانواده ۲ پسر ۵ و ۱۴ ساله و یک دختر ۴ ساله اش را در منزل حبس و تهدید می کند.

    فرمانده انتظامی شهرستان»اسفراین» با اشاره به اینکه ماموران اقدامات خود را برای رهایی گروگان ها شروع کردند، تصریح کرد: ماموران انتظامی و مشاوران و مددکاران اجتماعی از حدود ساعت ۱۲ ظهر با سعه صدر و با توجه به وضعیت روحی و روانی گروگانگیر، تلاش کردند تا با مذاکره گروگان ها را آزاد کنند.

    یگانه پور بیان داشت: سرانجام و با توجه به اینکه پدر خشمگین با مذاکره حاضر به آزاد کردن فرزندان نشد، ماموران پس از هماهنگی قضائی با همکاری عوامل امدادی و با هوشیاری و درایت کامل در یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل شده و گروگانگیر را در حالی که با استفاده از یک قبضه ساتور قصد حمله به پلیس و عوامل امدادی حاضر در صحنه را داشت، دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان «اسفراین» با اشاره به اینکه گروگانگیر برای انجام مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل و در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد، گروگانگیر دارای چند فقره سابقه کیفری بوده و به علت اختلاف خانوادگی، مشکل اعصاب و مصرف مواد روانگردان دست به این اقدام وحشتناک زده است.

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *