×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی
خسارت۲۶۰میلیاردریالی کرونابه مددجویان

  • کد نوشته: 15100
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در این باره گفت :هزار و ۴۵۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد در سال جاری با ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۲۲۰ مددجوی این استان ۱۷۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش های مختلف دریافت کرده اند.
    خسارت۲۶۰میلیاردریالی کرونابه مددجویان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در این باره گفت :هزار و ۴۵۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد در سال جاری با ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۲۲۰ مددجوی این استان ۱۷۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش های مختلف دریافت کرده اند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد در این باره اظهار داشت : ۳۴ درصد اعتبارات اشتغال این نهاد در سال جاری جذب شده که در مجموع هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال به کمیته امداد خراسان شمالی تخصیص یافته است.

    وی با اشاره به اینکه بیشتر تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان استان پرداخت شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۳۰۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، ۱۸۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال آن برای طرح های اشتغالزایی روستایی هزینه شده است.

    خسارت۲۶۰میلیاردریالی کرونابه مددجویان
    خسارت۲۶۰میلیاردریالی کرونابه مددجویان

    الهی راد افزود: این خسارات بیشتر در حوزه دامپروری، خدماتی و صنفی بوده است که تلاش بر آن است تا با وام های کارگشایی و با کمک افراد نیکوکار، بستری فراهم شود که بخشی از خسارت های وارد آمده به این افراد جبران شود.
    وی گفت : در کل ویروس کووید۱۹ و محدودیت‌های اعمال شده در استان، به ۹۴۴ طرح اشتغال‌زایی و کارآفرینی مددجویان این نهاد ۲۶۰ میلیارد ریال خسارت زده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *