×
×

استاندار گلستان
تلاش افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان است

  • کد نوشته: 15107
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۴
  • ۰
  • استاندار گلستان با اشاره به تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان جهت رشد پوشش تحصیلی اظهار کرد: ۹۸.۵ درصد دانش آموزان ۵ تا ۱۱ سال استان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند و این رقم نسبت سال گذشته رشد داشته است.
    تلاش افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با اشاره به تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان جهت رشد پوشش تحصیلی اظهار کرد: ۹۸.۵ درصد دانش آموزان ۵ تا ۱۱ سال استان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند و این رقم نسبت سال گذشته رشد داشته است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز یکشنبه ۲ آذر در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته بسیج تصریح کرد: اگرچه در سال قبل ۶ درصد دانش آموزان به خدمات سخت افزاری آموزش مجازی دسترسی نداشتند اما این رقم با پیگیری های آموزش و پرورش کاهش یافته و به یک درصد رسیده است.

    تلاش افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان است
    تلاش افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان است

    وی افزود: بر اساس طرح ارتقای پوشش تحصیلی ۳۱۴۸ دانش آموز بازمانده از تحصیل بوده اند که با پیگیری های انجام شده ۵۷۲ دانش آموز دوباره به کلاس های درس بازگشته اند و تلاش داریم با همراهی خانواده ها , آموزش و پرورش, نهادهای حمایتی و خیرین این رقم را به حداقل برسانیم.

    استاندار گلستان یادآور شد: برای آموزش مجازی دانش آموزان به وسایل کمک آموزشی نظیر تبلت نیاز مند هستند اما در حال حاضر ۲۳۸۱ دانش آموز از این امکان برخوردار نیستند که تلاش داریم با همکاری خیرین این نیاز را مرتفع کنیم.

    دکتر حق شناس ادامه داد: کم تحرکی و چاقی دانش آموزان موضوعی است که باید با استفاده از امکانات ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری ها رفع شود و اگرچه ۵۳ درصد کل مردم کشور دچار کم تحرکی هستند اما در خصوص دانش آموزان این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *