×
×

استاندار اردبیل
فعالیت دوباره کارخانه نساجی تایک ماه آینده

  • کد نوشته: 15136
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۴
  • ۰
  • استاندار اردبیل گفت: با اقدامات در حال اجرا برای بازسازی واحد بزرگ نساجی اردبیل، شمارش معکوس برای فعال‌سازی این واحد تولیدی آغاز شده و تا یک ماه آینده دوباره فعال خواهد شد.
    فعالیت دوباره کارخانه نساجی تایک ماه آینده
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل گفت: با اقدامات در حال اجرا برای بازسازی واحد بزرگ نساجی اردبیل، شمارش معکوس برای فعال‌سازی این واحد تولیدی آغاز شده و تا یک ماه آینده دوباره فعال خواهد شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جریان بازدید از روند بازسازی واحد راکد نساجی اردبیل در گفت و گویی خبری افزود: در حال حاضر این واحد با استفاده از کارشناسان ماهر کشور بازسازی و برای آغاز فعالیت آماده می‌شود.

    وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر در راستای بازسازی این واحد فعالیت دارند، از آماده شدن فاز اول این واحد برای آغاز به کار تا یک‌ماه آینده خبر داد.

    فعالیت دوباره کارخانه نساجی تایک ماه آینده
    فعالیت دوباره کارخانه نساجی تایک ماه آینده

    استاندار اردبیل اظهار کرد:این واحد از ۱۰ سال گذشته  به دلیل عدم عمل به تعهدات بانکی توسط مالکان قبلی در تملک بانک قرار داشته و تاکنون راکد بود.

    او  بیان کرد:  این واحد با هماهنگی‌های به عمل آمده از اول سال‌جاری و همکاری بانک مل  به سرمایه گذار طرح واگذار شده است.

    بهنامجو گفت: همه قسمت‌های کارخانه در حال بهسازی بوده و تا یک‌ماه آینده فاز اول و تا چهار ماه آینده فاز دوم این واحد راه‌اندازی می‌شود.

    وی  افزود:  با برنامه ریزی‌های انجام گرفته توسط سرمایه‌گذاران این واحد حداقل ۷۰۰ نفر در این واحد مشغول کار می‌شوند.

    او گفت: فعالیت این واحد در سال جهش تولید گامی برای تولید محصولات نساجی استان و تولید بهترین نخ و پارچه و البسه خواهد بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *